„Funkciniai gėrimai“ per metus augo 4 kartus ir pritraukė 0,6 mln. eurų investiciją

Startuolis „Funkciniai gėrimai“, pernai Lietuvos rinkai pristatęs natūralios kombučos prekės ženklą „Ohm!Bucha”, pritraukė papildomą 0,6 mln. EUR investiciją. Per metus bendrovės apyvarta išaugo daugiau nei keturis kartus, todėl sėkmingą veiklos modelį „Funkciniai gėrimai“ ketina pritaikyti ir užsienio rinkose. Papildomu investicijų pritraukimo etapu investiciją startuolis gavo iš rizikos kapitalo fondo „CoInvest Capital“ ir 7 verslo angelų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Funkciniai gėrimai“ įkūrėjai Rokas Šliupas ir Robertas Kupstas
„Funkciniai gėrimai“ įkūrėjai Rokas Šliupas ir Robertas Kupstas / Asmeninio archyvo nuotr.

Startuolio misija – vartotojų prekių krepšeliuose pakeisti didelį cukraus kiekį turinčius gaiviuosius gėrimus sveikesne alternatyva – fermentuotu arbatos gėrimu kombuča. Bendrovė kartu su Vokietijos Dortmundo universiteto mokslininkais ieško sprendimų, kaip pailginti gerųjų kombučos savybių veikimo laiką bei nuolat eksperimentuoja, kurdama inovatyvius produktus.

„Rinkoje daug maisto produktų ir gėrimų, kurių sudėtyje praktiškai nėra jokių naudingų medžiagų, o sveiki gaminiai dažnai yra brangūs. Sprendžiame dvi problemas – kuriame produktus, kurie yra ne tik skanūs, bet ir naudingi žmogaus organizmui, bei stengiamės išlaikyti kuo žemesnę tokių gaminių kainą. Šie uždaviniai reikalauja didelių investicijų, todėl mums svarbu turėti partnerius, palaikančius bendrovės viziją“, – sakė „Funkciniai gėrimai“ įkūrėjas ir pardavimų vadovas Robertas Kupstas.

Pasak R.Kupsto, nors konkurencija kombučos srityje auga, Europoje vis dar matomas didžiulis natūralaus gėrimo potencialas. Startuolio įkūrėjas atkreipia dėmesį, kad ne kiekvienas fermentuotos arbatos gėrimas yra sveikas – tai priklauso nuo to, ar gamyboje nenaudojami dirbtiniai priedai, ar gėrimas nėra pasterizuotas.

Šiuo metu bendrovė analizuoja rinkas, kurios būtų tinkamos „Ohm!Bucha“ plėtrai. Planuojama produkciją pristatyti centrinės ir vakarų Europos, Skandinavijos šalyse.

„Investuotojai supranta didžiulį maisto technologijų srities potencialą, kuris dar labiau išryškėjo pandemijos metu. Tai antroji fondo investicija į „Funkcinius gėrimus“ – matome bendrovės pažangą, todėl norime jai suteikti įrankius kuo sparčiau plėstis. Ypač vertiname tai, kad prie sandorio pirmą kartą prisidėjo strateginiai investuotojai, kurie nusprendė ne patys kurti naujus produktus, o verčiau padėti jaunam ir veržliam verslui plėstis bei eksperimentuoti. Tokia ilgametę patirtį maisto sektoriuje turinčių bendrovių ir startuolių sinergija atveria perspektyvą dar įdomesniems sprendimams“, – teigė „CoInvest Capital“ direktorė Viktorija Vaitkevičienė.

„Inovatyvus funkcinis maistas yra viena iš „Vikonda grupės“ plėtros krypčių, todėl intensyviai ieškome galimybių papildyti savo veiklos lauką atitinkamoje srityje“, – sakė „Vikonda grupės“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis.

Bendrovė „Funkciniai gėrimai“ veiklą pradėjo 2020 m. Startuolio produktų krepšelį ateityje turėtų papildyti alkoholinė kombučos versija bei guminukai, pagaminti iš fermentuotos arbatos. Kuriant naujus produktus įmonė bendradarbiauja su įvairių organizacijų mokslininkais ir technologais.

Šiuo metu „Ohm!Bucha” gėrimais Lietuvoje prekiauja ir didieji prekybos tinklai „LIDL“, „IKI“, „Norfa“ ir „Aibė“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis