„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Gaidelio“ reklaminė evoliucija: drąsos reikalaujančios taisyklės, sukuriančios išskirtinius rezultatus

Legendinis prekės ženklas „Gaidelis“ žinomas kiekvienam tautiečiui. Ir ne tik dėl puikaus, įvairių kartų atstovų pamėgto „Gaidelio“ sausainių skonio. Pastaruoju metu šis prekės ženklas nustebina novatoriškomis, kūrybiškomis, stilingomis reklamomis, šalyje sulaukiančiomis didelio atgarsio.
Kino teatruose prasidėjo „Visų laikų geriausios Kanų liūtų reklamos“
Kino teatruose prasidėjo „Visų laikų geriausios Kanų liūtų reklamos“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Vilniaus pergalė“ rinkodaros vadovas Justas Razmus teigia, kad šis jau virš 50 metų gyvuojantis prekės ženklas tik ir laukė savo progos. Sudėjus į jį visas mestas investicijas, o ir darbą, dėmesį, drąsą, jis puikiai tai priima ir nelieka skolingas.

Kaip marketinginiu požiūriu ilgus metus nesiafišavęs „Gaidelis“ evoliucionavo į stiprų, šiuolaikiškais projektais žavintį prekės ženklą, kurio sėkmės receptai domina daugelį?

Kūrybiškumo iš „Gaidelio“ semiamės artėjant „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ renginiui, kuris vyks spalio 22 dieną kino salėse visoje Lietuvoje.

Viešumoje atsidūręs prekės ženklas tapo drąsos simboliu

„Gaidelio“ sausainius daugelis nostalgiškai prisimina kaip savo vaikystės ar jaunystės desertą. Šio produkto skonis grąžina į prisiminimus, sukuria jaukumo pojūtį.

Įdomu tai, kad nors „Gaidelis“ yra puikiai pažįstamas ne vienai kartai (prekės ženklas gimė 1969 metais), praktiškai buvo visiškai nereklamuojamas iki pat 2019 metų.

„Būtent tais metais keitėme įmonės strategiją ir nutarėme skirti daugiau dėmesio miltiniams produktams savo produktų asortimente, taigi, „Gaideliui“. Gana greitai išaiškėjo, kad šis prekės ženklas tik ir laukė savo progos – visas į jį mestas investicijas – darbą, dėmesį, drąsą – jis puikiai priima ir skolingas nelieka.

Taigi, pastaruosius penkis metus „Gaidelis“ nuolatos viešumoje, tai yra drąsiausias mūsų prekės ženklas, kuris tuo pačiu ir labiausiai įkvepia įmonės darbuotojus, nesvarbu, kuriame skyriuje jie bedirbtų“, – teigia J.Razmus.

Asmeninio albumo nuotr./Justas Razmus
Asmeninio albumo nuotr./Justas Razmus

Tokios reklamos kaip „Gaidelis“ kūrimas daugeliui gali pasirodyti linksmas ir žaismingas procesas. Tačiau norint sukurti stiprią, įtaigią reklamą, reikia įsigilinimo į situaciją, žinių ir patirties. O kaip dirba ir ką kuria „Gaidelio“ kūrybinė komanda?

„Dažniausiai darome klasikinio kirpimo reklamines kampanijas, tačiau smagiausi projektai tokie, kuriuose reklamuojamas produktas, net nėra tai, ką galime įsigyti prekybos centre ar apskritai kažkas tokio, ko nereikia įsigyti.

Tarkime, „Gaidelio“ drabužių kolekcija arba „Gaidelio“ mini muzikinis albumas, sukurtas kartu su dj nevykele bei keliais kitais atlikėjais, kuris surinko daugiau nei 400 000 perklausų įvairiose platformose. Nuolatos dirbame su įvairiais nuomonės formuotojais, komikais, kuriuos skatiname kurti tokį turinį, kokį jiems norisi kurti „Gaidelio“ prekės ženklui. Matome, kad tokia, rodos, paprasta, tačiau tam tikros drąsos reikalaujanti taisyklė, sukuria išskirtinius rezultatus“, – teigia J.Razmus.

VIDEO: dj nevykele x Gaidelis - ŠOKOLADAS

Visas kartas apjungiantis „Gaidelis“ ir didžiausio atgarsio sulaukusi reklama

Stebintys „Gaidelio“ reklamas pastebi, kad jos išsiskiria novatoriškomis idėjomis, dažnai ir humoristiniu stiliumi, kuris artimas jaunajai kartai. Kyla mintis, kad prekės ženklui labai svarbu pasiekti jaunąją auditoriją.

„Formaliai žiūrint, „Gaidelis“ yra senas – jam daugiau nei 50 metų, tačiau absoliučiai daugumai lietuvių jis asocijuojasi su vaikyste – nesvarbu, kada jie būtų gimę. Senesnės kartos lietuviai valgė sviestu ar uogienė perteptus „gaidelius“, žinau, kad ir šių laikų jaunimas mėgaujasi tokiu „sumuštiniu“.

Tokiu būdu „Gaidelis“ jungia visus mus, visas kartas. Mes siekiame, kad mūsų prekės ženklas liktų aktualus ir šią dieną, kad augtų ir klestėtų toliau, todėl vienas iš mūsų tikslų yra būti patraukliems ir jaunai auditorijai. Komunikacijoje naudojamas humoras, aktualijų atliepimas, žiūrėjimas nauju žvilgsniu į pasaulį aplink mus – keletas iš būdų, kaip tai pasiekti“, – teigia J.Razmus.

VIDEO: Laimėk GAIDELIO riedlentes | GAIDELIO Krekeriai

Reklamos kūrėjai norėtų, kad visi reklamos darbai sulauktų atgarsio. Vis tik kai kurios reklamos sulaukia didesnio rezonanso nei kitos. Ne išimtis ir „Gaidelio“ reklamos.

Pastebėta, itin gerų atsiliepimų ir puikius komercinius rezultatus atnešė pernykštė naujųjų „Gaidelio“ krekerių pristatymo kampanija „traukia paragauti“.

VIDEO: GAIDELIO Krekeriai | Traukia paragauti

Visgi, J.Razmus pripažįsta, kad daugiausiai dėmesio iki šiol sulaukė „Gaidelio“ bendra kampanija su prekės ženklu „labàdienà“.

„Kartu su savo srities ekspertais kūrėme bendrą drabužių kolekciją ir suteikėme galimybę lietuviams šiuos išskirtinius drabužius įsigyti. Nebuvome tikri, kiek sėkmingas bus šis veiksmas, tačiau buvome nustebinti – per porą savaičių buvo išparduoti dauguma drabužių, liko tik mažiau populiarūs dydžiai. Ši kampanija buvo lyg ir sugrįžimas iš praeities, naujo etapo pradžia. Mes įrodėme patys sau, kad tai yra prekės ženklas, kuris turi rimtą potencialą, stiprią trauką ir yra neatsiejama lietuviškosios kultūros dalis“, – teigia „Vilniaus pergalės“ rinkodaros vadovas.

VIDEO: Pasimatuok klasiką | GAIDELIS X LABADIENA

Už kiekvienos stiprios reklamos slypi visa komanda profesionalų, kurią žygdarbiams įkvepia įvairūs dalykai. O kas įkvepia „Gaidelio“ reklamų kūrėjus?

„Kūrybines koncepcijas bei idėjas reklamoms įprastai kuria kūrybinės agentūros, kuriuos puikiam rezultatui pirmų pirmiausia turi įkvėpti pats prekės ženklas, kuriam yra kuriama. „Gaidelis“ su šia užduotimi puikiai susitvarko, nes įgalina drąsių ir išskirtinių idėjų kūrimą“, – užbaigia J.Razmus.

VIDEO: Gardus skaidulų šaltinis | GAIDELIS 7 grūdai
VIDEO: Gardus mineralų šaltinis | GAIDELIS 7 grūdai
VIDEO: Gardus vitaminų šaltinis | GAIDELIS 7 grūdai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau