„Gannett“ ir „GateHouse“ jungiasi į didžiausią JAV laikraščių leidybos grupę

Dienraščio „The USA Today“ leidėja „Gannett“ sutiko susijungti su konkurente „GateHouse“ ir sukurti didžiausią JAV laikraščių leidybos grupę, kuri, kaip tikisi bendrovės, galės geriau atlaikyti spaudos sektoriuje kylančius iššūkius.
Rankų paspaudimas
Rankų paspaudimas / „Scanpix“/„Picture-Alliance“ nuotr.
Temos: 2 USA Today Verslas

Pagal susitarimo sąlygas, „GateHouse“ patronuojančioji bendrovė „New Media Investment Group“ įsigis „Gannett“, už kurią atsiskaitys grynaisiais pinigais ir savo akcijomis.

Įgyvendinus sandorį, kurio vertė sudaro apie 1,4 mlrd. JAV dolerių, bus sukurta žiniasklaidos bendrovė, kuri leis 263 dienraščius ir pasieks 145 mln. vartotojų.

„New Media“ už kiekvieną „Gannett“ akciją sumokės po 12,06 JAV dolerio grynaisiais ir savo akcijomis – 18 proc. daugiau, palyginti su vidutiniu „Gannett“ akcijų kursu per pastarąsias penkias prekybos sesijas.

Užbaigus sandorį, „Gannett“ akcininkai valdys apie 49,5 proc. susijungusiosios bendrovės akcijų, o likusios akcijos priklausys „New Media“ akcininkams.

Susijungusioji bendrovė, kuri veiks su „Gannett“ prekės ženklu, taps didžiausia JAV leidykla pagal leidžiamų leidinių skaičių ir jų bendrą tiražą.

Sandorį tikimasi užbaigti iki metų pabaigos.

1923 metais įkurta „Gannett“ yra didžiausia JAV leidykla pagal kasdienį laikraščių tiražą (4,32 mln.).

Bendrovei priklauso nacionalinis dienraštis „The USA Today“, taip pat nemažai stambių vietos leidinių, įskaitant „The Indianapolis Star“, „The Arisona Republic“ ir „The Cincinnati Enquirer“.

Be to, per padalinį „Gannett Broadcasting“ bendrovei priklauso per 40 televizijos kanalų, o per „Gannett Digital“ – nemažai turto skaitmeninės žiniasklaidos srityje.

Tuo tarpu „Gatehouse“ pirmauja pagal jai priklausančių leidinių skaičių. Bendrovė leidžia 156 dienraščius ir 464 savaitraščius, kurių dauguma yra vietos leidiniai.

Manoma, jog sandoris bendrovėms užtikrins 275–300 mln. JAV dolerių metinę sinergiją, kuri bus pasiekta mažinant išlaidas, o tai sunkumų slegiamoms spausdintinių leidinių leidybos bendrovėms, kurioms tenka konkuruoti su elektronine žiniasklaida, yra labai svarbu.

Šiaurės Karolinos universiteto atliktas tyrimas parodė, jog per pastaruosius 15 metų JAV buvo nustota leisti per 2,1 tūkst. laikraščių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis