Kaip skelbia „Bloomberg“, apie šį galimą sandorį tapo žinoma po leidyklos direktoriaus Mike'o Perliso pranešimo „Forbes“ darbuotojams.
„Bloomberg“ šaltinių teigimu, sandorio suma gali siekti 200-400 mln. dolerių.
Straipsnyje pažymima, kad pastaruoju metu JAV leidyklos pardavė ne vieną garsų leidinį – tai aiškinama smarkiai mažėjančiomis pajamomis iš reklamos, dėl kurios žurnalai ir laikraščiai turi kovoti su internetiniais leidiniais.
Rugpjūtį „InterActiveCorp.“ kompanijai „IBT Media“ pardavė „Newsweek“, kurį leido apie 80 metų. Rugsėjį žurnalo „Maxim“ savininkai pardavė jį „Darden Media Group“.
„Bloomberg“ duomenimis, „Forbes“ pajamos iš reklamos praėjusiais metais siekė 275 mln. dolerių, tai yra 19 proc. mažiau nei kriziniais 2008-aisiais.
„Forbes“ buvo pradėta leisti 1917 metais.