„Lietuvos geležinkeliai“ BNS informavo, jog sutartis pasirašyta sausio 6 dieną, jos vertė – 1,44 mln. eurų (be PVM).
Vilniaus apygardos teismas sausio 4 dieną atmetė įmonės „Statybų techninė priežiūra“ prašymą dėl laikinųjų apsaugos priemonių.
„Ieškovė neįrodė, jog nepritaikius laikinųjų apsaugos priemonių pasunkės ar taps neįmanomu ieškovei galimai palankaus teismo sprendimo įvykdymas“, – BNS informavo teismas.
Ieškovė neįrodė, jog nepritaikius laikinųjų apsaugos priemonių pasunkės ar taps neįmanomu ieškovei galimai palankaus teismo sprendimo įvykdymas.
„Statybų techninė priežiūra“ siekė sustabdyti pirkimo procedūras ir įpareigoti „Lietuvos geležinkelius“ nepasirašyti sutarties su „Problematika“.
Šį sprendimą dar galima skųsti per 7 dienas Lietuvos apeliaciniam teismui.
„Lietuvos geležinkeliai“ elektrifikavimo rangos darbų techninės priežiūros ir inžinieriaus paslaugų konkursą paskelbė 2020 metų gegužę.
Konkurso laimėtoja peržiūrės projektavimo dokumentus, informuos užsakovą apie rangovo pasirengimą pradėti darbus, apžiūrės darbų vietą ir patikrins, ar ji atitinka projekto dokumentus, kontroliuos, kad visi darbai ir bandymai būtų tinkamai atlikti ir užbaigti laiku.
„Lietuvos geležinkeliai“ 2019 metų gruodį pasirašė 363 mln. eurų vertės sutartį su elektrifikavimo konkursą laimėjusia Ispanijos infrastruktūros statybos grupės „Elecnor“ ir inžinerijos įmonės „Instalaciones Inabensa“ konsorciumu „Inabelec“. Jis darbus turi baigti iki 2023 metų pabaigos.
Europos Komisija visam elektrifikavimo projektui yra skyrusi 200 mln. eurų paramos.
Ruožas nuo Vilniaus iki Kaišiadorių jau elektrifikuotas. Elektrifikavus ruožą nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos bei Vilniaus mazgą, tokių kelių ilgis sieks 731 km.
Lietuvoje dabar elektrifikuota tik 9 proc. visų geležinkelių, tuo metu ES vidurkis siekia 52,7 proc.