„General Motors“ laikinai neužsakys mokamos reklamos platformoje „Twitter“

Didžiausia JAV automobilių gamintoja „General Motors“ (GM) penktadienį pranešė, kad „laikinai sustabdys“ mokamų skelbimų užsakymą socialiniame tinkle „Twitter“, platformą perėmus konkuruojančios automobilių gamintojos „Tesla“ generaliniam direktoriui, turtingiausiam planetos žmogui Elonui Muskui
„Twitter“
„Twitter“ / 123RF.com nuotr.

„Bendradarbiaujame su „Twitter“, kad suprastume platformos kryptį pasikeitus savininkui“, – teigė bendrovės atstovas spaudai.

„Kaip įprasta verslo procese, įvykus didelių žiniasklaidos platformos pokyčių, laikinai sustabdėme mokamos reklamos užsakymą. Bendravimas su mūsų klientais per „Twitter“ ir toliau tęsis“, – teigė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis