Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„General Motors“ sieks iki 2030 metų padvigubinti pajamas

JAV automobilių gamintoja „General Motors“ išsikėlė ambicingus finansinius tikslus artimiausiems metams, įskaitant planus iki 2030 metų daugiau nei dvigubai padidinti gaunamas pajamas.
„General Motors“
„General Motors“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Be to, bendrovė ketina sustiprinti savo pozicijas elektromobilių rinkoje ir tikisi, kad laikui bėgant taps lydere pagal elektromobilių pardavimus JAV.

„General Motors“ netrukus pristatys naują elektrinį visureigį, kurio vertė bus apie 30 000 JAV dolerių – mažesnė už pigiausią „Tesla Model 3“.

Bendrovė ketina iki 2030 metų padidinti veiklos pelno maržas iki 12–14 proc., pradėjusi gaminti naujus modelius.

Pernai šis rodiklis siekė 7,9 procento.

Taip pat bendrovė planuoja pajamų didėjimą iki 280 mlrd. JAV dolerių, palyginti su vidutinėmis metinėmis 140 mlrd. JAV dolerių pajamomis per pastaruosius penkerius metus.

Automobilių gamintoja tikisi pasieksianti gerus pelno iš naujų verslo sričių rodiklius.

Bendrovė neseniai pasiūlė draudimo paslaugą, kurią teikiant remiamasi vairuotojo vairavimo istorijos duomenis, o atsargiems vairuotojams siūlomos geros sąlygos. Kita šiais metais pristatyta paslauga – „Brightdrop“ – siūlo elektrinių sunkvežimių nuomą pristatymo paslaugų teikėjams, įskaitant „FedEx“.

„Turime tiek daug erdvės augti, – trečiadienį kalbėjo GM generalinė direktorė Mary Barra. – Elektromobiliai nebėra tik transporto priemonė – tai yra ir programinės įrangos platforma.“

Pasak M.Barros, „General Motors“ tikisi, kad jos programinės įrangos ir paslaugų pajamos laikui bėgant sieks 20–25 mlrd. JAV dolerių per metus, įskaitant 6 mlrd. JAV dolerių draudimo pajamas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?