„Šiais metais KANŲ LIŪTUOSE buvo aptariamos dvi pagrindinės tendencijos: virtuali realybė reklamoje ir reklamos industrijoje vis stiprėjanti pozicija, į pirmą vietą iškelianti etiką ir kūrybiškumą, o ne pigius seksualumą demonstruojančius triukus ar bandymus vartotojų palankumą gauti katinėlių meilumu“, – sako vienas iš renginio organizatorių Algirdas Ramaška.
Daugelis plačiai žinomų prekės ženklų savo reklamines kampanijas sieja su socialinėmis problemomis, kas įtakingai formuoja sąmoningesnę visuomenę. Pasak renginio organizatorių, tokių reklamų vis dar trūksta Lietuvoje. Tad jie kviečia per vieną vakarą išvysti pasaulines moderniausias reklamos tendencijas ir ragina būti kūrybingais, kurti socialiai atsakingas, šmaikščias, stebinančias reklamas, nes „seksu ir katinukais nebe nustebinsi“.
Kaip ir kasmet, tarp „Geriausių KANŲ LIŪTŲ reklamų“ bus daug tokių, kurios vers šypsotis net kalbant pačiomis rimčiausiomis temomis – nuo krūties vėžio, žmogaus teisių iki virtualios realybės. Kaip įprasta, jų perteikimas stebins išradingumu.
„Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“ ir šiemet negailės įvairiausių emocijų – tiek prajuokins, tiek privers susimąstyti, o gal net išspausti ašarą. Keletas pavyzdžių iš šių metų geriausiųjų rinkinio:
Seansai vyks spalio 18 d. „Forum Cinemas“ kino teatruose visoje Lietuvoje ir kino teatre „Pasaka“ (Vilnius).
Įsigyti bilietus bus galima jau rugsėjo 30 d. Pirmąją prekybos dieną bilietai kainuos tik 5,99 eurai. Įprasta kaina – 8 eurai.
Portalas 15min yra oficialus „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio atstovas Lietuvoje.