„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Geriausios Kanų liūtų reklamos“: visa paslaptis – šiose 6 taisyklėse

„Gerai reklamai užrašyti užtenka pieštuko. Geriausiai reikia daugiau!“, – šiemet skelbia „Geriausios Kanų liūtų reklamos“, pradedančios kelionę į kino teatrus.
„Kenzo“ reklama „My Mutant Brain“
„Kenzo“ reklama „My Mutant Brain“ / Kadras iš vaizdo įrašo

Tad ko reikia geriausiai reklamai? „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ komanda pateikia apdovanojimais patikrintą receptą.

1. Ji pasiūlo visiškai naują, originalų požiūrį.

„Išties gera reklama žiūrintįjį priverčia pasijausti šiek tiek nepatogiai, nes tai, ką jis mato – visiškai nauja“, – tvirtina Tony Davidsonas, „Wieden and Kennedy London“ reklamos agentūros kūrybos vadovas.

Kaip kad ši režisieriaus Spike'o Jonze kurta „Kenzo“ reklama „My Mutant Brain“, savo drąsia išmone prie ekrano prikaustanti beveik 4 minutėms!

VIDEO: KENZO World - The new fragrance

2. Ji pažadina mūsų emocijas.

Kada žiūrėdami reklamą paskutinį kartą juokėtės? O verkėte? Kada norėjote dar stipriau apkabinti savo mamą, brolį ar dukrą?

„Reklama turi paliesti taip, kad jums imtų rūpėti“, – sako koncerno P&G ilgametis rinkodaros vadovas Jimas Stengelis.

Ši socialinė reklama sujaudins ir pačius santūriausius:

VIDEO: Merry Christmas from Syria

3. Ja norisi dalintis.

Šiandienos reklamos kūrėjai sau užduoda klausimą: ar mano kuriama reklama žmonės norės dalintis? Ar ji pasklis socialiniuose tinkluose? Ar žmonės apie ją kalbėsis su draugais?

Pačios geriausios reklamos „Youtube“ ir „Facebook“ tinkluose renka daugiamilijonines peržiūras ir skaičiuoja milijonus pasidalinimų.

Antai 2016 metų parolimpinėms žaidynėms skirta „Channel 4“ reklama tapo tikru interneto virusu:

VIDEO: We're The Superhumans | Rio Paralympics 2016 Trailer

4. Ji meistriškai atlikta.

Gera idėja neverta nieko, jeigu ji nėra gerai įgyvendinta. Arba, kaip sako gyva reklamos pasaulio legenda Johnas Hegarty, „Gera reklama – tai 80 proc. idėjos ir 80 proc. įgyvendinimo“. Ne, geriausiai reklamai tikrai negalioja įprasta matematika.

Paskrajokite kartu su šia ypač meistriškai atlikta reklama:

VIDEO: Samsung Official TVC: Ostrich

5. Ji įtikina pirkti.

Reklama priverčia juoktis ir verkti? Puiku. Ja norisi dalintis? Fantastika! Bet ar ji išpildo pagrindinį ją užsakiusio kliento norą – ar ji priverčia pirkti?

„Kad apie jūsų produktą sužinojo visi – dar nieko nereiškia. Ar jo nori visi? Štai kur klausimas“, – klasikinė reklamos legendos Billo Bernbacho frazė.

Britų tinklo „John Lewis“ kalėdinės reklamos kampanija pernai kainavo 7 milijonus svaro sterlingų, o per šešias savaites tinklui sunešė 998 milijonus svarų sterlingų.

VIDEO: John Lewis Christmas Advert 2016 - #BusterTheBoxer

6. Ji padeda keisti pasaulį

Jeigu jūs ir nusipirkote labai gerai išreklamuotą produktą, ar širdyje sukirbėjo kažkas daugiau? Ar pašokote nuo sofos, kad dabar pat paaukotumėte kraujo? Kad savo dėmesiu ir darbu padėtumėte pabėgėliams ir karo aukoms? Kad kovotumėte su lyčių ar rasine nelygybe bei stereotipais? „Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“ tikrai sužadins panašius jausmus.

VIDEO: The World's Biggest Asshole

Bilietus į „Geriausias KANŲ LIŪTŲ“ reklamas „Forum Cinemas“ kasose 5 Lietuvos miestuose ir Vilniaus kino teatro „Pasaka“ kasoje bei internetu galite įsigyti nuo šiandien.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs