„Įmonėse komunikacijai palaikyti naudojamos įvairios priemonės: pradedant stacionariais telefonais ir baigiant el. paštu, garso ir vaizdo konferencijomis ir kt. Iš vienos pusės, visos šios priemonės palengvina bendravimą, iš kitos – sukelia papildomų problemų. Dažniausiai skirtingų gamintojų sistemos yra nesuderintos tarpusavyje, todėl jų priežiūra tampa sudėtinga ir išauga palaikymo sąnaudos. Būtent šioms problemoms panaikinti ir taikomi integruotos komunikacijos sprendimai“, – išplatintame pranešime cituojamas bendrovės „Blue Bridge“ pardavimų ir marketingo direktorius Dalius Butkus.
Integruotos komunikacijos sprendimai sumažina įmonių investicijas komunikacijai, suteikia galimybes naudoti vieningą vartotojų duomenų bazę, kompiuterių tinklą, žymiai mažina laiko sąnaudas sistemos administravimui bei išlaidas sprendimų palaikymui.
„Šiuolaikiniam verslui itin svarbu nuolat be papildomų trukdžių bendrauti tiek įmonės viduje tarp darbuotojų, tiek su klientais. Integruotos komunikacijos sprendimai padeda šį tikslą įgyvendinti, naudojantis įvairiomis ryšio priemonėmis bei nepriklausomai nuo to, kurioje šalies ar pasaulio dalyje konkrečiu momentu yra įmonės darbuotojas. Be to, pasitelkus šiuos sprendimus, darbuotojai, esantys skirtinguose miestuose ar valstybėse gali nemokamai bendrauti telefonu“, – sako bendrovės „Microsoft Lietuva“ prekybos atstovas Baltijos šalims Martynas Bieliūnas.
Pasak UAB „Cisco LT“ generalinio direktoriaus Ainio Kavaliausko, integruotos komunikacijos samprata pasaulyje atsirado prieš kelerius metus, o pastaruoju metu rinkoje pasirodė ir sparčiai populiarėja produktai, leidžiantys ne vien tik integruoti įvairias ryšio priemones tarpusavyje, bet ir susieti jas su įmonėse veikiančiomis sistemomis.