Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Geronomika: „Doleta“ padidino eksporto apimtis

Lietuvos medinių langų rinkos lyderė UAB „Doleta“ per 2009 m. pirmuosius 9 mėn. į užsienio šalis eksportavo savo produkcijos už daugiau nei 9 mln. litų.
Pavadinimas
Pavadinimas

Pasak „Doletos“ vadovo Liutauro Daubaros, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, kuomet buvo eksportuojama 50 proc. visos pagaminamos produkcijos, šiais metais eksporto apimtys išaugo iki 60 proc., nes įmonė ėmė dar intensyviau plėtoti santykius su esamais ir naujais užsienio partneriais.

„Sudėtinga ekonominė situacija Lietuvoje, be abejo, paskatino labiau orientuotis į užsienio rinkas. Tai lėmė, jog per šiuos mėnesius eksporto santykius sėkmingai užmezgėme su Olandijos, Vokietijos ir Prancūzijos statybų bendrovėmis ir architektais, taip pat sustiprinome santykius su partneriais D. Britanijoje, Latvijoje ir Rusijoje“, – išplatintame pranešime cituojamas L.Daubara.

Jo teigimu, pagrindinėmis „Doletos“ produkcijos eksporto šalimis, kaip ir 2008 m., išliko Rusija, Ukraina ir Kazachstanas. Tačiau išaugusiam eksportui didžiausios įtakos turėjo nauji partneriai Japonijoje bei Rusijoje.

„Į Japoniją ir Rusiją eksportavome produkcijos už daugiau nei 3 mln. litų, o tai yra ketvirtadaliu daugiau nei praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu“, – sako L. Daubara.

Jo teigimu, šie mėnesiai eksporto plėtrai buvo itin palankūs, kadangi užsienio rinkos šiuo metu nėra perpildytos modernios ir kokybiškos produkcijos, kokią siūlo „Doleta“.

Šiuo metu bendrovės atstovybės veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, o taip pat Rusijoje, Baltarusijoje, Airijoje, Kazachstane bei Ukrainoje.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos