Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika. „Eurocom“ plės pardavimo salonų tinklą

Mobiliojo ryšio bendrovė „Eurocom“ šiemet visoje Lietuvoje ketina atidaryti 10 naujų pardavimo salonų ir savo paslaugas pasiūlyti ne tik didmiesčių, bet ir rajonų gyventojams.
Pavadinimas
Pavadinimas

Pirmasis naujas salonas duris atverti turėtų netrukus, o didžioji plėtra numatyta antrąjį–trečiąjį ketvirčiais. Dalis salonų bus nuosavi, kiti – partnerių, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.

Pasak „Eurocom“ Plėtros ir rinkodaros skyriaus vadovo Povilo Dapkevičiaus, sunkmečiu plėstis palanku, nes reikia mažiau investicijų – gerokai pigiau kainuoja patalpų nuoma, įranga, statybų ir kitokie darbai.

„Atidarius naujus salonus, mūsų prekybos tinklas padengs kone visą Lietuvos teritoriją. Plėsime ir klientų aptarnavimą telefonu bei internetu“, – teigė P.Dapkevičius.
 
Šiuo metu operatorius turi du nuosavus pardavimo bei klientų aptarnavimo salonus Vilniuje ir Klaipėdoje bei du partnerių valdomus salonus Kaune ir Visagine.

Šiemet Lietuvos mobilioji rinka, anot P.Dapkevičius, toliau trauksis, o bendras abonentų skaičius mažės. Tačiau „Eurocom“ priešingai – savo abonentų skaičių šiemet planuoja išauginti penktadaliu. Pernai bendrovė turėjo 15 tūkst. aktyvių abonentų. 2009–ųjų finansinių rezultatų „Eurocom“ neatskleidžia.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?