Pirmasis naujas salonas duris atverti turėtų netrukus, o didžioji plėtra numatyta antrąjį–trečiąjį ketvirčiais. Dalis salonų bus nuosavi, kiti – partnerių, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.
Pasak „Eurocom“ Plėtros ir rinkodaros skyriaus vadovo Povilo Dapkevičiaus, sunkmečiu plėstis palanku, nes reikia mažiau investicijų – gerokai pigiau kainuoja patalpų nuoma, įranga, statybų ir kitokie darbai.
„Atidarius naujus salonus, mūsų prekybos tinklas padengs kone visą Lietuvos teritoriją. Plėsime ir klientų aptarnavimą telefonu bei internetu“, – teigė P.Dapkevičius.
Šiuo metu operatorius turi du nuosavus pardavimo bei klientų aptarnavimo salonus Vilniuje ir Klaipėdoje bei du partnerių valdomus salonus Kaune ir Visagine.
Šiemet Lietuvos mobilioji rinka, anot P.Dapkevičius, toliau trauksis, o bendras abonentų skaičius mažės. Tačiau „Eurocom“ priešingai – savo abonentų skaičių šiemet planuoja išauginti penktadaliu. Pernai bendrovė turėjo 15 tūkst. aktyvių abonentų. 2009–ųjų finansinių rezultatų „Eurocom“ neatskleidžia.