Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Geronomika: išpardavimas „Kauno Akropolyje“ sukėlė pirkėjų antplūdį

Savaitgalį „Kauno Akropolyje“ vykusi akcija „100 milijonų nuolaidų“ sukėlė didžiulį pirkėjų susidomėjimą. Per penktadienį, šeštadienį ir sekmadienį „Kauno Akropolyje“ apsilankė net 160 tūkstančių pirkėjų. Tai 60 procentų daugiau nei paprastą savaitgalį.
Pavadinimas
Pavadinimas

Suskaičiuota, kad į prekybos centro automobilių aikštelę tomis dienomis įvažiavo virš 30 000 automobilių. „Kauno Akropolio“ automobilių aikštelė vienu metu talpina 2400 automobilių. Greitai užsipildžius automobilių aikštelėje, pirkėjai parkavo automobilis net 2 kilometrų spinduliu aplink „Kauno Akropolį“. Lapkričio 6-8 dienomis „Kauno Akropolio“ parduotuvėse nuolaidoms buvo skirta 100 milijonų litų. Tokia suma Lietuvos prekybos centruose vykstančių išpardavimų istorijoje buvo skirta pirmą kartą. Praėjusią savaitę Kauno, Kėdainių, Ukmergės, Marijampolės, Alytaus, Elektrėnų, Žiežmarių, Garliavos, Jonavos, Raseinių gyventojai savo pašto dėžutėse rado „Kauno Akropolio“ laiškus, kuriuose bus „Kauno Akropolio“ išpardavimo čekiai. Iš viso išplatinta 1,3 milijono 100 litų nominalo išpardavimo čekių. Pateikus išpardavimo čekius, daugiau nei 160 parduotuvių prekes galima buvo įsigyti su nuolaidomis: 20, 30, 40, 50, 60 arba 70 procentų. „Akcijos „100 milijonų“ metu pirkėjai gavo realias nuolaidas. Nauja rinkodaros idėja pateisino lūkesčius ir sutraukė tūkstančius žmonių“, – sakė „Kauno Akropolio“ valdytojos „Resolution Property Management“ mažmeninio turto valdymo departamento vadovė Daiva Žvinytė. Anot jo, šeštadienį ir sekmadienį „Kauno Akropolyje“ buvo daug pirkėjų iš Marijampolės, Alytaus, Ukmergės, Raseinių, Kėdainių, Žiežmarių, Elektrėnų, Jonavos. 15 autobusų savaitgalį atvyko ir iš kaimyninės Latvijos. Prie prekybos centro esančiose aikštelėse savaitgalį taip pat stovėjo autobusai iš Baltarusijos bei Kaliningrado srities. Ypatingo pirkėjų dėmesio susilaukė drabužių, avalynės, buitinės technikos ir juvelyrinių dirbinių parduotuvės. Daugelyje parduotuvių užfiksuotas apyvartos augimas siekė 200-500 procentų. Po pirmos išpardavimo dienos prie 156 parduotuvių, dalyvavusių akcijoje, prisijungė dar 12. Išpardavimo metu daugiau nei trigubai padidėjo restoranų ir kavinių lankytojų srautas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos