Į terminalų plėtrą bendrovė iki kitų metų vidurio numatyta investuoti 30 mln. litų, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Yra klientų poreikis uoste sukaupti didesnius kiekius grūdų, nes dažnai jiems trūksta geležinkelio vagonų. Sandėlių pageidaujama ir trąšoms. Mūsų tikslas – gerinti verslo sąlygas klientams, kad taptume konkurencingesni“, – sakė „Klasco“ laikinasis generalinis direktorius Juozas Benetis.
Trąšoms laikyti bus statomas iki 80 tūkst. tonų talpos sandėlis, o grūdams – apie 40 tūkst. tonų. Šiuo metu bendrovė renkasi projektuotoją, parengus techninę užduotį bus skelbiamas rangovo konkursas.
Bendrovė šiemet taip pat investuos į grūdų svėrimo technologijas – visi priimami ir į laivą išduodami grūdai bus sveriami. Uosto direkcijai užbaigus krantinės ties Smeltės pusiasaliu statybas, „Klasco“ čia pradės naftos produktais užteršto vandens surinkimo, valymo ir apdorojimo terminalo, kurio vertė 7 mln. litų, statybą.
„Klasco“, pernai perkrovusi 8,43 mln. tonų krovinių (12,6 proc. mažiau nei 2008-aisiais), šiemet krovos apimtis planuoja padidinti 12,7 proc. iki 9,5 mln. tonų. Planuojama perkrauti daugiau baltarusiškų trąšų, lietuviškų grūdų, pasirašytos sutartys dėl metalų krovos.
Koncernas „Achemos grupė“ praėjusių metų rugsėjo 30 dieną valdė 92,76 proc. „Klasco“ akcijų.