Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika. „Krasta auto“ pradeda autorizuotų aptarnavimo centrų paslaugų plėtrą

Nuo š.m. vasario mėnesio oficialus BMW atstovas Lietuvoje „Krasta auto“ pradeda vykdyti techninių autorizuotų „BMW Group“ aptarnavimo centrų paslaugų plėtros bei klientų lojalumo programą. Pasak įmonės vadovės Astos Bagdonavičienės, dar kokybiškesnis automobilių aptarnavimas po jų pardavimo bus prioritetinis šių metų įmonės uždavinys.
Pavadinimas
Pavadinimas

Kompanijos išplatintame pranešime spaudai teigiama, kad pasak įmonės vadovės, išskirtinis „Krasta auto“ dėmesys autorizuotiems aptarnavimo centrams šiais metais yra siejamas ir su viso „BMW Group“ koncerno planais gerinti šių paslaugų kokybę ir kelti aptarnavimo lygį visose šalyse.

„Svarbiausias šios programos tikslas yra užtikrinti, kad kiekvienas klientas, atvykęs į „Krasta Auto“ servisą, jaustų ypatingą dėmesį ir aukščiausią aptarnavimo kokybę. O įgyvendindami šią programą, investuojame ir į aukštesnę darbuotojų kvalifikaciją, ir į modernesnę techniką,“ – sako A. Bagdonavičienė.

Jos teigimu, šiais metais bus tęsiama pernai pradėta BMW aptarnavimo centro personalo mokymų programa. „Rengdami specializuotus darbuotojų mokymus ir kvalifikacijos kėlimo kursus ketiname ne tik gerinti paslaugų kokybę, bet ir dar aktyviau diegti pagrindines „BMW Group“ koncerno vertybes – teikti tik aukščiausios kokybės paslaugas ir būti arčiau kliento,“– sako „Krasta auto“ vadovė.

Pasak A. Bagdonavičienės, praėjusiais metais į autorizuoto „BMW Group“ aptarnavimo centro įrangą investavus per 200 tūkst. litų, esami ir būsimi klientai šiais metais galės įvertinti teigiamus pokyčius ir automobilių aptarnavimo paslaugų srityje.

Siekdama įvertinti autorizuotų aptarnavimo centrų paslaugų ir aptarnavimo kokybę, bendrovė ruošiasi tobulinti klientų pasitenkinimo indekso matavimus.

„Įdiegę modernesnę ir dar patikimesnę automobilių aptarnavimo centrų įrangą nuo vasario mėn. jau galėsime pasiūlyti patrauklesnes kainas, klientų lojalumo projektus, taip pat naujas paslaugas, suteiksiančias dar daugiau patogumo mūsų klietams, bei įvairias akcijas, apien kurias nuolat informuosime savo klientus“ – sako „Krasta auto“ vadovė A. Bagdonavičienė.

Siekdama įvertinti autorizuotų aptarnavimo centrų paslaugų ir aptarnavimo kokybę, bendrovė ruošiasi tobulinti klientų pasitenkinimo indekso matavimus. Todėl, pasak A. Bagdonavičienės, „Krasta auto“ klientai neturėtų nustebti, jei tiesiogiai iš „BMW Group“ koncerno sulauktų prašymo atsakyti į tam tikrus klausimus susijusius su aptarnavimo ir paslaugų kokybe.

Techninius autorizuotus „BMW Group“ aptarnavimo centrus „Krasta Auto“ yra įsteigusi Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Šiuose centruose teikiamos ratų montavimo ir balansavimo bei kompiuterinio ratų suvedimo paslaugos, taip pat atliekama diagnostika ir visų markių automoblių kėbulų remontas. Visuose centruose klientų automobliai yra aptarnaujami moderniausia įranga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?