Geronomika: Miltų, makaronų ir kruopų gamintojams krizė negresia

Kasdieniai maisto produktai pigs, o jų parduodama bus dar daugiau – miltų, makaronų ar kruopų gamintojams krizė negresia.
Lėkštė makaronų
Lėkštė makaronų / Photos.com nuotr.

Bendrame nuosmukio fone makaronų ir kruopų gamintojai išsiskiria tuo, kad jų apyvarta auga, nors pastarieji ir apgailestauja, kad ne taip sparčiai, kaip tikėjosi, rašo „Verslo žinios“.

Vienos iš didžiausių ryžių importuotojų Lietuvoje įmonės „Galinta ir partneriai“ savininkas Borisas Mazuchas teigė, kad pardavimai šiemet pakilo maždaug 10–15 proc., bet neslepė, kad tikėtasi 25 proc. augimo.

Jis sakė manantis, kad rudenį grūdinės kultūros pigs, o tai paskatins kruopų prekybą. Nuo metų pradžios ryžiai jau atpigo 10,5 procento.

Sumažintos kainos šiemet taip pat kėlė ir „Skanėjos“ apyvartą. „Skanėjos“ vadovas Isaakas Erenburgas kalbėjo, kad pastarąjį pusmetį buvo nuolat rengiamos prekybos tinklų akcijos, o jų metu pirkėjai galėjo pigiau nusipirkti šios įmonės kruopų ar greitai paruošiamų košių.

„Todėl gamybos mes nemažiname ir apyvarta nekrito“, – tikino I.Erenburgas.

Bet kadangi akcijų metu produkciją tenka parduoti pigiau, apie pelną, anot jo, kalbėti neverta.

Makaronų gamintojos „Amber pasta“ generalinis direktorius Andrejus Cedronas sakė, kad nors šiemet tikėjosi pardavimus vidaus rinkoje padidinti 10–15 proc. ir padidinti eksportą, planus sujaukė kritęs zloto kursas ir atitinkamai padidėjusi konkurencija iš Lenkijos.

„Metų pradžioje konkurenciją jautėme labai stipriai, tačiau atsilaikėme ir net keliais procentais padidinome pardavimus“, – teigė įmonės vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis