Kaip rašo dienraštis „Lietuvos rytas“, dar sausį motociklų ir mopedų pardavėjai prognozavo, kad šias transporto priemones ekonomikos krizė palies mažiausiai. Mopedų ir motociklų gamintojų „Piaggio Group“ atstovas Lietuvoje Algis Poteliūnas teigia, kad jie turi tiek klientų, kiek turėjo ir pernai. Anot jo, dabar kaip tik geras metas augti ekonomiškų ir judrių transporto priemonių rinkai.
Naudotais motociklais prekiaujantis Kęstutis Kaminskas sako, kad kiek sumažėjo tik pačių brangiausių modelių paklausa, bet 10–15 tūkstančių kainuojantys motociklai yra tiesiog šluojami.
Apie mopedus ima mąstyti ir įvairių firmų atstovai. Teigiama, kad šia transporto priemone susidomėjo ne tik picas ar pašto siuntas vežiojančios firmos, bet ir, pavyzdžiui, rašalinius spausdintuvus prižiūrinčios firmos. Tai puikus būdas taupyti, nes mopedai, kurių variklių darbo tūris – iki 50 kubinių centimetrų, naudoja 2–3 litrus degalų šimtui kilometrų, galingesnių modelių sąnaudos siekia apie 4 litrus.
Beje, įdomi tendencija ta, kad lietuviai vis mažiau perka pigių Kinijoje ar Taivane pagamintų mopedų ir renkasi brangesnius, gerą vardą pelniusius produktus.
Garsių gamintojų mopedai Lietuvoje kainuoja nuo 5 iki 10 tūkst. litų. Pardavėjų manymu, Lietuvoje mopedais ar motociklais galima važinėti apie 7 mėnesius.