Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika. „Prisma“ valdančios grupės 2009 m. pardavimai Baltijos šalyse ir Rusijoje augo daugiau nei 7 proc.

Vilniuje įsikūrusį didcentrį „Prisma“ valdančiai Suomijos įmonių grupei „S Group“ priklausančių prekybos tinklų pardavimai 2009 metais sudarė 7,053 mlrd. eurų ir buvo 5,5 proc. didesni nei 2008 metais.
Pavadinimas
Pavadinimas

Lyginamuoju laikotarpiu mažmeninė grupės prekyba už Suomijos ribų – Baltijos šalyse ir Rusijoje – augo 7,1 proc. ir siekė 232,4 mln. eurų.

„Geri grupės rezultatai rodo, kad tiek suomiai, tiek kaimyninių šalių gyventojai ir krizės metu pasitiki „S Group“ priklausančiomis prekybos vietomis, tarp kurių – ir „Prisma“ didcentris Vilniuje. Jo pardavimai taip pat prisidėjo prie teigiamų grupės mažmeninės prekybos tendencijų“, – sako UAB „Prisma LT“ generalinė direktorė Anu Huuska.

Pasak jos, už Suomijos ribų veikiančių „Prisma“ parduotuvių rezultatai geresni nei tikėtasi. Grupę valdančios SOK korporacijos pajamos Baltijos šalyse ir Rusijoje praėjusiais metais augo 9,1 proc., iki 201 mln. eurų.

Praėjusių metų rugpjūčio pabaigoje Lietuvos sostinėje duris atvėręs didcentris „Prisma“ – vienas iš keturių 2009-aisiais už Suomijos ribų „S Group“ atidarytų šio tinklo prekybos centrų: dar vienas atidarytas Rygoje, du – Sankt Peterburge. Šiais metais „S Group“ ketina atidaryti 3 „Prisma“ didcentrius Baltijos šalyse: du Estijoje, Tartu ir Narva miestuose, bei Lietuvoje, Kaune.

Be „Prisma“ prekybos tinklo Suomijoje, Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje ir Rusijoje, „S Group“ taip pat valdo „S-Market“, „Sale“, „Alepa“ ir „Kodin Terra“ prekybos tinklus bei kitas mažmeninės prekybos įmones.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?