Geronomika: „Santa Monica Networks“ paslaugų dalis rinkoje sparčiai auga

Baltijos šalių ir Suomijos informacinių technologijų įmonių grupės „Santa Monica Networks“ (SMN) paslaugų dalis bendroje apyvartoje 2009 metų pirmąjį pusmetį pasiekė 21 proc. arba 1,19 mln. litų. Tai yra net 68 proc. daugiau nei praėjusiais metais, kuomet paslaugų dalis sudarė 12 proc. arba 0,71 mln. Lt.
Pavadinimas
Pavadinimas

Palyginus šių ir praėjusių metų SMN pirmojo pusmečio apyvartos rezultatus, jie išliko beveik nepakitę: 2009 metų pirmąjį pusmetį apyvarta siekė 5,82 mln. Lt, o 2008 metais tuo pačiu laikotarpiu – 5,9 mln. Lt, teigiama išplatintame pranešime. 

Pasak SMN generalinio direktoriaus Mindaugo Žiūko, tokie rezultatai pasiekti neatsitiktinai, juos lėmė pasirinkta strateginė kryptis, kuri orientuota į paslaugų teikimą. „Praėjusiais metais iškėlėme ir nuosekliai įgyvendiname tikslą didinti intelektualaus produkto, t.y. paslaugų dalį. Šiemet švenčiame penkiolikos metų veiklos jubiliejų. Per šį laikotarpį išmokome būti lankstūs ir operatyvūs, todėl nepaisant šalyje vyraujančios netikrumo nuotaikos, stebime rinką ir gerai žinome, ką galime pasiūlyti klientui. Tad net ir ne itin palankiu verslui laiku sugebame išlaikyti įmonės stabilumą ir siekti kokybiškai geresnių rezultatų,“ – kalbėjo Mindaugas Žiūkas.

Įgyvendinant paslaugų vystymo strategiją, šių metų pradžioje SMN gerokai išplėstas paslaugas sujungė po „SantaCare“ prekės ženklu. SMN sustiprino savo pozicijas kaip duomenų perdavimo tinklų, IT saugos ir verslo komunikacijų sprendimų projektavimo, diegimo ir priežiūros paslaugų teikėja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų