Palyginus šių ir praėjusių metų SMN pirmojo pusmečio apyvartos rezultatus, jie išliko beveik nepakitę: 2009 metų pirmąjį pusmetį apyvarta siekė 5,82 mln. Lt, o 2008 metais tuo pačiu laikotarpiu – 5,9 mln. Lt, teigiama išplatintame pranešime.
Pasak SMN generalinio direktoriaus Mindaugo Žiūko, tokie rezultatai pasiekti neatsitiktinai, juos lėmė pasirinkta strateginė kryptis, kuri orientuota į paslaugų teikimą. „Praėjusiais metais iškėlėme ir nuosekliai įgyvendiname tikslą didinti intelektualaus produkto, t.y. paslaugų dalį. Šiemet švenčiame penkiolikos metų veiklos jubiliejų. Per šį laikotarpį išmokome būti lankstūs ir operatyvūs, todėl nepaisant šalyje vyraujančios netikrumo nuotaikos, stebime rinką ir gerai žinome, ką galime pasiūlyti klientui. Tad net ir ne itin palankiu verslui laiku sugebame išlaikyti įmonės stabilumą ir siekti kokybiškai geresnių rezultatų,“ – kalbėjo Mindaugas Žiūkas.
Įgyvendinant paslaugų vystymo strategiją, šių metų pradžioje SMN gerokai išplėstas paslaugas sujungė po „SantaCare“ prekės ženklu. SMN sustiprino savo pozicijas kaip duomenų perdavimo tinklų, IT saugos ir verslo komunikacijų sprendimų projektavimo, diegimo ir priežiūros paslaugų teikėja.