Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika. „Star1 Holidays“ per pirmąjį veiklos pusmetį pasiekė 24 mln. litų apyvartą

Praėjusių metų viduryje į šalies turizmo rinką įsitraukęs naujasis kelionių organizatorius „Star1 Holidays“ per pirmus 6 veiklos mėnesius aptarnavo daugiau nei 15 tūkst. klientų ir užėmė tvirtas pozicijas poilsinio turizmo rinkoje. Bendrovės pusmečio apyvarta – 24 mln. litų.
Pavadinimas
Pavadinimas

„Pasiekti rezultatai kalba patys už save – vos per pusmetį sėkmingai įsitvirtinome kelionių organizavimo rinkoje. Tai lėmė aktyvus ir lankstus darbas su partneriais, klientais bei sugebėjimas pasiūlyti naujovių rinkoje“, – rezultatus komentuoja “Star1 Holidays” komunikacijos vadovė Jūratė Rupšienė.

Populiariausia 2009–aisiais buvo Turkija – 43 proc. „Star1 Holidays“ klientų ilsėjosi būtent čia; 21 proc. rinkosi Graikiją, 20 proc. – Egiptą, likusieji – Ispanijos, Bulgarijos ir Tuniso korortus.

Žiemos sezono metu „Star1 Holidays“ siūlo didžiausią kelionių į Egiptą pasiūlą, kviesdama ilsėtis naujajame šalies kurorte Taboje bei jau gerai žinomuose Hurgadoje ir Šarm el Šeiche. Duomenys rodo, kad kas antras, poilsiavęs Taboje, rinkosi ir pažintinę kelionę į kaimyninį Izraelį.

Šiuo metu bendrovė užima apie 30 proc. poilsinio turizmo rinkos, ypatingą dėmesį skirdama teikiamų paslaugų kokybei.

„Asmeninis dėmesys, nuoširdus rūpestis visos kelionės metu, išradingi sprendimai bei kelionių rinkos naujovės – tai mūsų išskirtinumas ir prioritetas“, – sako bendrovės atstovė.

Netrukus kelionių organizatorius „Star1 Holidays“ pristatys šių metų vasaros sezoną, kuriame, kaip ir žiemą, numatomos naujienos.

Kelionių organizatorius „Star1 Holidays“ priklauso įmonių grupei „Star Team Group“, kuri valdo ir skrydžių bendrovę „Star1 Airlines“.


Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos