„Tele2“ pirmojo pusmečio pajamos, nepaisant šiemet penktadaliu sumažinto skambučių užbaigimo mokesčio, siekė 272,2 mln. litų ir išliko beveik nepakitusios lyginant su pernai, o EBITDA išaugo 14,7 proc. ir pasiekė 102,6 mln. litų.
„Efektyvi verslo strategija leido užtikrinti tolimesnį bendrovės augimą net ir sudėtingu ekonomikai metu. Šį laikotarpį vertiname kaip itin palankų investicijoms, kurias skiriame ryšio kokybei gerinti ir 3G tinklo, reikalingo sparčiojo mobiliojo interneto paslaugoms teikti, plėtrai“, – išplatintame pranešime cituojamas „Tele2” generalinis direktorius Petras Masiulis.
Per pirmąjį 2009 m. pusmetį „Tele2” Lietuvoje į tinklo plėtrą investavo 31 mln. litų, tai yra 76 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Bendrovė GSM ryšio tinklą pirmąjį pusmetį padidino 11 proc. – nuo 549 iki 608 bazinių stočių, o 3G (UMTS) ryšio tinklą išplėtė daugiau nei trigubai – nuo 43 iki 140 bazinių stočių.
„Tele2” ir toliau augo pagal aktyvių vartotojų skaičių: liepos 1 dieną bendras jis siekė 1,9 mln. ir išaugo 1,8 proc., lyginant su praėjusių metų viduriu. Bendrovės verslo klientų skaičius antrąjį šių metų ketvirtį, palyginus su praėjusiais metais, augo 10,5 proc. iki 90,7 tūkstančių. Birželio mėnesį „Tele2“ pradėjo teikti paslaugas LR Sveikatos apsaugos ministerijai, kurios pagrindinis pasirinkimo kriterijus buvo mažiausia siūlomų paslaugų kaina.
„Vertiname valstybės pastangas didinti verslo konkurencingumą ir skatinti viešuosius pirkimus, tokiu būdu sudarant galimybes pateikti valstybės institucijoms efektyvius pasiūlymus ir mažinti sąnaudas. Operatoriams siūlant vienodą ryšio kokybę, kainos argumentas išlieka svarbiausias, ką liudija nuolat augantis mūsų verslo klientų skaičius“, – sakė P.Masiulis.
Pirmąjį pusmetį „Tele2“ toliau stiprino pirmaujančią rinkos poziciją pagal klientų skaičių. „RAIT“ bei „Baltijos tyrimų“ atliktų tyrimų rezultatų duomenimis, „Tele2“ atitinkamai naudojasi 45,4 proc. ir 43 proc. visų mobiliojo ryšio abonentų. Gegužės mėnesį atlikto „TNS Gallup“ tyrimo metu nustatyta, kad didžiausią rinkos dalį užima „Tele2“ – net 39 proc. apklaustųjų kaip pagrindinį operatorių nurodo „Tele2“ (nuolatiniai abonentai ir išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ vartotojai).