Pajamų sumažėjimą lėmė pernai metų pradžioje penktadaliu sumažintas skambučių sujungimo mokestis ir bendrovės sprendimas kompensuoti vartotojams dalį išaugusio pridėtinės vertės mokesčio (PVM) – kompensuota PVM dalis „Tele2” klientams per metus sutaupė beveik 10 mln. litų.
Kaip teigiama išplatintame pranešime, bendrovės pelnas augo dėl sumažintų bendrovės sąnaudų ir griežtesnės kaštų kontrolės.
Sparčiausiai augo „Tele2“ verslo klientų skaičius – jų dalis per metus padidėjo 9,8 proc. ir šiuo metu siekia 92,8 tūkst. vartotojų. Bendras klientų skaičius sumažėjo 3,4 proc. – jį mažino vartotojų sprendimas atsisakyti perteklinių išankstinio mokėjimo kortelių. Praėjusių metų pabaigoje bendrovės paslaugomis naudojosi 1,86 mln. klientų.