Po daugiau nei 5 mėn. kruopštaus darbo 61 m. ilgio ir 13,5 m. pločio naftos platformas aptarnausiantis laivas „Sentinel“ perduotas užsakovui, teigiama pranešime spaudai.
„Susidūrus su techniškai sudėtingu darbu – galinio povairio mechanizmo įdiegimu po galine veleno linija, teko imtis ypatingų atsargumo priemonių, nes profesionalumo požiūriu, tai buvo nemažas išbandymas. Projekto vykdymo metu reikėjo atidžiai stebėti, kad nebūtų pažeista veleno linija bei tiksliai laikomasi visų reikalavimų“ – pasakojo UAB „Vakarų laivų remontas“ direktorius Algis Rukas. „Tačiau sėkmingai atlikus visus numatytus darbus nuolatiniam klientui Italijos kompanijai „Diamar S.p.A.“ dar kartą įrodėme, jog VLG grupės įmonių specialistais galima pasitikėti“.
Ofšorinei rinkai skirtam tiekimo ir aprūpinimo laivui „Sentinel“ modernizacijos metu buvo pakeista apie 76 t plieno, sumontuoti galingi papildomi priekinio bei galinio povairio mechanizmai, instaliuota DP sistema, nauji jėgos dyzeliniai generatoriai, elektros, ventiliacinės bei kitos sistemos. Taip pat buvo pakeistas pagrindinis denis, atlikta visapusiška visų gyvenamųjų patalpų renovacija, sumontuoti nauji baldai ir technika. Visus korpusinius darbus atliko VLG dukterinė kompanija UAB „Vakarų korpusų konstrukcijos“. Prie projekto dirbo daugiau nei 10 subrangovų kompanijų.
Šiuo metu darbai įpusėjo ir kitoje VLR atliekamoje žuvivaisos pramonei skirto laivo „Mikal With“ modernizacijoje. Jos metu laivo korpusas bus prailgintas 12 metrų ilgio 250 tonų sveriančiu intarpu, bus įrengti bunkeriai, skirti žuvų pašarui, sumontuota nauja žuvų pašarų išdalinimo linija, instaliuota DP sistema, padidintas elektrojėgainės galingumas bei atlikta daug kitų techniškai sudėtingų darbų.
Pasak Vakarų laivų remonto direktoriaus Algio Ruko, kompanija stengiasi neužleisti esamų pozicijų rinkoje, išlaikyti pilną darbų apkrovimą ir pagrindinį personalą. „Laivybos pramonei nuosmukio išvengti nepavyko, tačiau imamės visų priemonių, kad pasekmės būtų kuo švelnesnės“, – teigė A.Rukas.