Geronomika. „Beko“ Lietuvoje švenčia 10-metį

Prekės ženklas „Beko“, švenčia savo dešimties metų jubiliejų Lietuvoje. Pirmieji prietaisai mūsų šalyje pasirodė 1999 m., ir sparčiai išpopuliarėjo. Remiantis tarptautinės tyrimų kompanijos „Synovate“ 2008 m. Lietuvoje atliktu tyrimu, net 96 proc. apklaustų respondentų žinojo šio prekės ženklo buitinę techniką.
Buitinė technika
Buitinė technika / 15min archyvo nuotr.

Per dešimtmetį „Beko“ tapo vienu greičiausiai augančiu prekės ženklų ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje. Tiek stacionari, tiek įmontuojama buitinė technika yra labiausiai pirkėjų vertinami už funkcionalumą ir kokybę, teigiama išplatintame pranešime.

„Beko“ pirmuosius žingsnius Lietuvoje žengė 1999 m. ir sėkmingai įsitvirtino buities prietaisų rinkoje. Per šiuos dešimt metų mūsų šalyje buvo parduota daugiau nei 500 tūkst. buitinių prietaisų. Šiandien „Beko“ užima apie 25 proc. Lietuvos buitinės technikos rinkos.

„Lietuvių pasitikėjimą šia technika parodo statistika – kas penktas mūsų šalies pilietis namuose turi bent vieną „Beko“ prietaisą, arba kitaip tariant kas 5 min. Lietuvoje nuperkamas vienas šio prekės ženklo prietaisas, – sako Akvilė Parnarauskienė, „AG Trade“ produktų grupės vadovė. – Džiugu, kad šio prekės ženklo prietaisų gedimų procentas, remiantis Lietuvos techninės priežiūros centrų duomenimis – vienas žemiausių – 0,85%.

Lietuvoje populiariausi yra stacionarūs „Beko“ prietaisai – šaldytuvai, viryklės, skalbyklės, indaplovės. Asortimentas per 10 metų išsiplėtė nuo 15 iki 200 modelių – dabar galima įsigyti ne tik skalbyklių, šaldytuvų ar siurblių, bet ir viryklių, indaplovių, džiovyklių, šaldiklių, mikrobangių krosnelių bei įmontuojamosios technikos.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis