Šių metų antrąjį ketvirtį bendrovė suteikė 10,8 tūkst. naujų vartojimo kreditų ir įgijo daugiau nei 7 tūkst. naujų klientų, teigiama išplatintame pranešime.
Finansų įstaiga „General Financing“ per 2009 metų antrą ketvirtį neaudituotais duomenimis „Kredito 123“ mažmeninio lizingo paslaugų bei vartojimo kreditų suteikė už 19,7 mln. litų, t.y. 0,02 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2008 metais bei 13,5 proc. mažiau nei 2009 m. pirmąjį ketvirtį. 2009 m. pirmą ketvirtį kreditų buvo suteikta už 22,8 mln. litų.
Pasak finansų įstaigos „General Financing“ generalinio direktoriaus Konstantino Balakino, pagrindinės priežastys, nulėmusios bendrovės antrojo ketvirčio veiklos apimčių mažėjimą lyginant su šių metų pirmu ketvirčiu, išlieka tos pačios – itin sugriežtintos vartojimo kreditų suteikimo gyventojams sąlygos bei prasta ekonominė padėtis šalyje. „Prognozuojame, kad panašios tendencijos išliks ir ateinantį pusmetį. Nors žmonių poreikis skolintis gali didėti, tačiau finansų įstaigoms vis labiau griežtinant skolinimo sąlygas, vartojimo kreditų bus suteikiama mažiau,“ – teigia K. Balakinas.
Šiais metais „General Financing“ klientų pageidaujama vartojimo kredito suma vidutiniškai siekė apie 3200 litų, o tai yra 36 proc. mažiau nei 2008 m., kuomet skolintis buvo norima vidutiniškai 5 tūkst. litų. Pasak K. Balakino, tai, kad gyventojai nori skolintis mažiau, rodo, kaip stipriai per metus sumažėjo žmonių lūkesčiai, o galimybės grąžinti kreditus vertinamos daug realiau. „Mažėjančios pajamos, nestabilumas darbo rinkoje verčia žmones atidžiau skolintis, vartojimo kreditus imti tik įvertinus savo galimybes juos grąžinti“, – mano K. Balakinas.
Per antrąjį šių metų ketvirtį „General Financing“ atidarė 3 naujus klientų aptarnavimo skyrius: Vilniuje (prekybos centre BIG), Kaune (prekybos centre MEGA) ir Klaipėdoje (prekybos centre BIG). Šiuo metu bendrovė iš viso turi 11 klientų aptarnavimo skyrių visoje Lietuvoje.
Finansų įstaiga „General Financing“ turi daugiau nei 93,5 tūkstančių klientų.