„Džiaugiamės, kad parodos lankytojai turėjo galimybę pažinti Lietuvą kartu su mūsų daryklos alumi. Mums garbė, kad galime prisidėti stiprindami Lietuvos, kaip modernios ir svetingos valstybės, įvaizdį“, – sakė UAB „Kalnapilio-Tauro grupės“ pardavimų direktorius Marijus Valdas Kirstukas. Po parodos „Kalnapilio“ atstovai džiaugėsi sulaukę didelio susidomėjimo ir teigiamų lankytojų vertinimų atnaujintam „Grand“ alui.
Siekiant sukurti išskirtinę Lietuvos stendo atmosferą ir sudominti parodos lankytojus, visi norintys galėjo ne tik susipažinti su verslo plėtojimo ir investicijų galimybėmis Lietuvoje, bet ir paragauti lietuviško šakočio, sūrių, mėsos gaminių, gaiviųjų ir alkoholinių gėrimų. Tokia idėja pasiteisino – Lietuvos, vienos iš mažiausių valstybių, dalyvavusių parodoje, stendą aplankė daugiau nei kas dešimtas parodos lankytojas.