Anot T.Vaišvilos, oro uosto mokesčių mažinimas jau yra siūlomos aviakompanijoms, kurios potencialiai galės dengti žlugusio flyLaL“ skrydžius. „Mūsų pasiūlymas yra toks: pirmus metus neimti nusileidimo mokesčio ir taikyti 10 proc. nuolaidą keleivio mokesčiui, antrus metus – taikyti 50 proc. nuolaidą nusileidimo mokesčiui. Oro linijoms tai patrauklu, tad neabejoju, kad rezultatas bus“, – sakė T.Vaišvila. Anot jo, šiuo metu svarbiausia pradėti vykdyti skrydžius penkiomis kryptimis – į Paryžių, Londoną, Amsterdamą, Romą ir Berlyną.
Naujasis TVOU vadovas taip pat minėjo, jog bus reorganizuojama oro uosto struktūra. „Turime daugybę neišnaudotų galimybių: pastatų, kuriuos galima nuomoti, besidubliuojančių funkcijų, kurias galima atriduoti privačioms įmonėms. Taip pat norime suteikti sąlygas konkuruoti daugiau įmonių, neleisti monopolizacijos“, – vardijo T.Vaišvila. Anot jo, reorganizavus TVOU, tikimasi padidinti pajamas ir padidinti uosto konkurencingumą.
T.Vaišvila atsisakė atskleisti, kurios avialinijos pakeis žlugusį „FlyLAL“. „Kol neturime sutarčių, dėl komercinių priežasčių negalime atskleisti, kurie kandidatai – rimčiausi. Į tai labai jautriai reaguotų mūsų potencialūs partneriai“, – sakė T.Vaišvila.
Oro uosto generalinis direktorius Tomas Vaišvila ketvirtadienį spaudos konferencijoje sakė, kad dabar oro linijų bendrovei pervežti vieną keleivį per Lietuvos sostinę kainuoja apie 11 eurų, iki šiol - apie 19-20 eurų. "Šiuo atžvilgiu Vilniaus oro uostas tapo konkurencingas su Ryga ir Talinu", – teigė jis.