Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika. „Star1 Holidays“ ketvirčio apyvarta – 15,5 mln. litų

Vasaros pradžioje į šalies turizmo rinką įsitraukęs naujasis žaidėjas – kelionių organizatorius „Star1 Holidays“, per pirmus 3 veiklos mėnesius aptarnavo daugiau nei 10.000 klientų ir užėmė apie 20 proc. poilsinės turizmo rinkos. Bendrovės ketvirčio apyvarta – 15,5 mln. litų.
Pavadinimas
Pavadinimas

„Pirmojo veiklos ketvirčio rodikliai nuteikia optimistiškai ir patvirtina mūsų planus bei prognozes – apyvarta pasiekė 15,5 mln. litų, o klientų skaičius perkopė 10.000. Tai – visas būrys tų, kurie patikėjo mumis, o mes nenuvylėme. Vykdome klientams duotus pažadus ir esame užtikrinti dėl savo sėkmingos veiklos tęstinumo“, – rezultatus komentuoja „Star1 Holidays“ direktorius Martynas Laivys.

Veiklą pradėjusi prieš pat vasaros atostogų sezoną, bendrovė pasiūlė poilsiautojams atostogas gerai pažįstamuose Turkijos, Graikijos, Ispanijos, Bulgarijos ir Tuniso kurortuose ir, užtikrinusi platų produktų prieinamumą tiek didžiuosiuose miestuose, tiek ir regionuose, per pirmuosius du mėnesius užėmė apie 20 proc. vasaros kelionių rinkos.

Martyno Laivio teigimu, ateityje bendrovė sieks išlaikyti užkariautą 20 proc. rinkos dalį bei ypatingą dėmesį ir toliau skirs teikiamų paslaugų kokybei.

„Nuo pat savo veiklos pradžios nekėlėme sau tikslo tapti didžiausiu ar pigiausiu kelionių organizatoriumi. Mūsų siekis – siūlyti pridėtinę vertę per kokybinius rodiklius, suteikiant klientams išskirtinį pasitenkinimo jausmą. Asmeninis dėmesys, nuoširdus rūpestis visos kelionės metu, išradingi sprendimai bei kelionių rinkos naujovės – tai mūsų išskirtinumas ir prioritetas dabar ir ateityje.“
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos