Pasak „Stumbro“ rinkodaros vadovo Algirdo Čiburio, pirkėjų galima privilioti dviem būdais – kaina arba kokybe, rašo „Verslo žinios“.
Jis teigė, kad įmonės politika orientuota į aukštesnę pridėtinę vertę ir aukštesnę kokybę, krizės atveju tai pasiteisino.
„O varžytis su nelegalia produkcija kaina pasirodė nerealu ir šios krypties strategai pralaimėjo. Todėl investiciniai projektai bus nukreipti kokybei gerinti“, – teigė A.Čiburys.
Pasak jo, „Stumbras“ šiemet buvo priverstas stabdyti gamybą net nesulaukus vasaros, be to, dirbama neišnaudojant viso pajėgumo, todėl masinių atostogų veikiausiai nebus.
Pastaraisiais metais „Stumbras“ atostogaudavo paskutinę liepos ir pirmą rugpjūčio savaites – atslūgus stipraus alkoholio paklausai atostogų laikotarpis buvo išnaudojamas įrenginiams atnaujinti.
„Stumbras“ pirmąjį šių metų ketvirtį uždirbo 5,232 mln. litų neaudituoto grynojo pelno - 27,4 proc. mažiau nei pernai sausio-kovo mėnesiais, kai įmonės grynasis pelnas buvo 7,205 mln. litų.