Geronomika. Tinklo plėtra leido NTT padidinti pajamas

Alternatyvaus fiksuotojo telefono ryšio ir prijungimo prie interneto tinklų paslaugas teikiančios telekomunikacijų bendrovės „Nacionalinis telekomunikacijų tinklas“ (NTT) pardavimai pirmąjį šių metų ketvirtį sudarė 1,545 mln. Lt – 13 proc. daugiau nei tuo pačiu periodu praėjusiais metais (1,37 mln. Lt).
Pavadinimas
Pavadinimas

Ekonominio nuosmukio metu augimą bendrovei pavyko pasiekti gerokai padidėjus fiksuotojo telefono ryšio paslaugų apimtims – per pirmuosius tris 2009 m. mėnesius NTT pajamos iš fiksuotojo ryšio sudarė 0,75 mln. Lt, arba net 82 proc. daugiau nei tuo pačiu metu pernai (0,413 mln. Lt), teigiama išplatintame pranešime.

„Teigti, kad visa fiksuotojo ryšio rinka plečiasi, būtų neteisinga – Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, pernai bendros visų operatorių pajamos iš šios veiklos buvo 3,3 proc. mažesnės nei 2007-aisiais. Tačiau sunkmečiu daug įmonių ir privačių abonentų siekia mažinti išlaidas telekomunikacijų paslaugoms, todėl renkasi ne dominuojantį operatorių, o taupesnius sprendimus siūlančius alternatyvius ryšio tiekėjus“, – pabrėžė NTT direktorius Vidas Pukėnas.

Pasak V.Pukėno, įmonei pavyko gerokai išplėsti ir paslaugų geografiją sudarant sutartis su kabelinės TV ir interneto operatoriais, kurie savo tinklais siūlo NTT fiksuotojo ryšio paslaugas.

„Gegužės mėnesį prie mūsų partnerių prisijungus antrai pagal dydį fiksuoto plačiajuosčio interneto teikėjai UAB „Dokeda“, rinkoje veikiančiai „Meganet“ vardu, šiuo metu NTT ryšio paslaugas teikia 23 įmonės. Jos paslaugas teikia daugiau nei 25 proc. Lietuvos interneto vartotojų, kartu savo tinklais siūlydamos alternatyvųjį fiksuotąjį ryšį“, – pažymėjo NTT vadovas.

5 proc. Lietuvos fiksuoto plačiajuosčio interneto rinkos užimančio „MegaNet“ tinklo savininkės UAB „Dokeda“ direktoriaus Rimanto Smolskio teigimu, dabartinis periodas – tinkamas metas teikti fiksuotojo ryšio paslaugas: „Apie 99 proc. iš mūsų 30 tūkst. abonentų yra namų vartotojai. Sunkmečio periodu, sumažėjus daugelio gyventojų pajamoms, klientams tapo itin svarbi galimybė sutaupyti, o fiksuotojo ryšio pasirinkimas leidžia gerokai sumažinti išlaidas telekomunikacijų paslaugoms“.

Prisijungus Kaune, Vilniuje, Mažeikiuose ir Jonavoje šviesolaidinį tinklą „MegaNet“ išplėtusiai „Dokedai“, NTT fiksuotojo ryšio paslaugos teikiamos jau 26 Lietuvos miestuose.

NTT šiais metais pavyko ne tik padidinti pardavimų pajamas, bet ir iš esmės pagerinti veiklos efektyvumą. 2009 m. pirmojo ketvirčio bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją) pasiekė 194,6 tūkst. Lt. Prieš metus šiuo periodu buvo užfiksuotas neigiamas (-6,5 tūkst. Lt) EBITDA rodiklis.

2008 metais NTT pajamos pasiekė 5,43 mln. Lt – 20 proc. daugiau nei 2007-aisiais (4,53 mln. Lt). Į čia skelbiamus veiklos rezultatus NTT partnerių pajamos neįtrauktos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis