Kelto koncepciją sukūrė „Fiskerstrand BLRT AS, o projektavimo darbus atliko didelę patirtį turinti Norvegijos laivų projektavimo kompanija „Multi Maritime AS“. Vidaus vandenų transportui skirto kelto ilgis – 109 m, plotis – 16,8 m, greitis – 13 mazgų. Viena pirmaujančių pasaulyje klasifikavimo įstaigų „Det Norske Veritas”, šiuo metu klasifikuojanti per 5000 laivų, suteiks dujomis varomam keltui 1A1 klasę, teigiama pranešime spaudai.
Skandinavų kelto statybos darbai prasidės 2009 m. lapkritį ir truks iki 2011 m. sausio mėnesio. Norvegijos fiorduose tarp Hallhjem ir Våge Hordaland apskrities plaukiosiantis keltas vadinamas draugišku aplinkai (environmentally friendly), nes dujų variklių darbas paremtas „žaliąja“ koncepcija, kuri labai akcentuojama Europos Sąjungos direktyvų. Briuselyje įsikūręs Jūrų reikalų ir žuvininkystės generalinis direktoratas, glaudžiai bendradarbiaudamas su regionų ir Europos lygmens suinteresuotosiomis šalimis, siekia ir skatina tausoti jūrų aplinką, tad naujasis keltas atitinka daugumą iškeltų reikalavimų.
Šiuo metu „Fiskerstrand BLRT AS“, kurios 50 proc. akcijų priklauso ir Vakarų laivų gamyklai, kartu su naujuoju užsakymu turi 8 keltų užsakymų paketą. Nuo laivų statybos pradžios UAB „Vakarų laivų statykla“ jau yra pastačiusi 17 keltų. Dabar statomi 3 keltai Estijos kompanijai „Saaremaa Shipping Company Ltd“, 2 – „Fiskerstrand Verf AS“, o taip pat vyksta kitų laivų statybos projektų baigiamieji darbai. Bendra AB „Vakarų laivų gamykla“ 2009-2011 m. keltų statybos užsakymų paketo vertė yra apie 153 mln. litų.