Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„GET Baltic“ vasarį pasiekė rekordinę mėnesio apyvartą

Baltijos šalyse ir Suomijoje veikiančioje dujų biržoje „GET Baltic“ gamtinių dujų prekybos apyvarta vasarį viršijo 1,2 TWh – tai yra didžiausia mėnesio apyvarta nuo pat biržos įkūrimo 2012 metais.
AB „Amber Grid“ archyvo nuotr.
AB „Amber Grid“ archyvo nuotr.

Dėl žemos vasario oro temperatūros ir išaugusios dujų paklausos biržoje fiksuota itin aktyvi prekyba, pranešė „GET Baltic“.

Vasarį apyvarta buvo 23 proc. didesnė nei šių metų sausį (991 GWh), o palyginti su praėjusiu vasariu (1,1 TWh), suprekiauta 11 proc. daugiau gamtinių dujų.

Paskutinį šių metų žiemos mėnesį biržoje sudarytas 2431 sandoris. Visi vasario mėnesio pristatymui įgyvendinti sandoriai suprekiauti trumpalaikiais produktais.

Lietuvos prekybos aikštelėje įsigyta 55 proc. viso biržoje suprekiauto kiekio, bendroje Latvijos-Estijos zonoje – 22 proc., o Suomijoje – 23 proc.

Vasarį atskirų sandorių kainos svyravo nuo 15 eurų už MWh iki 29,6 euro už MWh.

Baltijos šalių ir Suomijos gamtinių dujų kainų indekso BGSI, fiksuojančio gamtinių dujų kainų pokyčius dieninių sandorių rinkoje, reikšmė vasario mėnesį siekė 21,15 euro už MWh. Tai yra 18 proc. daugiau nei šį sausį (17,98 euro už MWh).

Lietuvos prekybos aikštelėje BGSI siekė 21,19 euro, Latvijos-Estijos bendroje prekybos aikštelėje – 19,81 euro, o Suomijoje – 22,23 euro už MWh.

Vasarį aktyviai pavedimus biržoje teikė 48 biržos dalyviai, visi jie sudarė sandorius – šie rodikliai nuo sausio nepakito. Biržos dalyvių skaičius per mėnesį taip pat nepasikeitė ir buvo 99.

100 proc. „GET Baltic“ akcijų valdo Lietuvos gamtinių dujų perdavimo operatorė „Amber Grid“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos