Įsigijusi bendrovę „PZU Lietuva“, „Gjensidige“ tampa viena iš didžiausių Baltijos šalių ne gyvybės draudimo bendrovių. Dabar įmonių grupės rinkos dalis Baltijos šalyse išaugo maždaug nuo 7 proc. iki 12 proc., o Lietuvoje – maždaug nuo 7 proc. iki 19 proc.
Tai reiškia, kad Baltijos šalių ne gyvybės draudimo rinkos augimo ir brandos procese bendrovė „Gjensidige“ vaidins gerokai svarbesnį vaidmenį. Pagal sutartį, „PZU Lietuva“ prekės ženklas bus pakeistas per šešis mėnesius nuo sandorio užbaigimo dienos.
Dabar prasidės dviejų įmonių – „Gjensidige Baltic“ ir įsigytos bendrovės „PZU Lietuva“ – integracijos procesas. Per ateinančius mėnesius bus atlikti pirmieji svarbūs darbai – prekės ženklo keitimas ir IT sistemų koordinavimas. Vėliau, siekiant sinergijos, bus skirtos investicijos veiklai tobulinti bei keistis patirtimi.