Generalinė „General Motors“ direktorė Mary Barra CES parodoje Las Vegase pasakojo apie kelias didžiausias kompanijos investicijas, tarp kurių ir galimas bendradarbiavimas su vadinamojo automobilio dalijimosi (ride-sharing) programėle „Lyft“, susitarimas su savarankiška kartografavimo įmone „Mobileye“ ar naujo elektromobilio „Chevy Bolt EV“ pristatymas.
„General Motors“ pasigyrė, kad pirmoji iš automobilių gamintojų pasiūlė tiesioginę transliaciją socialiniame tinkle „Facebook“.
„Naujų technologijų diegimas ir prisitaikymas prie visuomenės poreikių yra „Chevrolet“ prekės ženklo šerdis. Pirmadienį mes pranešėme apie strateginę partnerystę su „Lyft“, kad sukurtume autonomiškų automobilių „pagal poreikį“ tinklą. Ir mes labai džiaugiamės, kad pirmieji iš automobilių gamintojų pasinaudojome „Facebook Live“ galimybe“, – sakė ji.
„Chevy“ 25 minučių klipas sulaukė 24,5 tūkst. peržiūrų, kitas klipas pasiūlė 360 laipsnių žvilgsnį į automobilio vidų.
„General Motors“ siekia, kad jau šiemet gatvėse važinėtų 12 mln. automobilių su galimybe prisijungti prie interneto.
„Aš neabejoju, kad automobilių pramonė per artimiausius 5-10 metų pasikeis taip, kaip pasikeitė per praėjusius 50“, – sakė M.Barra.