Gegužės 29 dieną „Go Planet Travel“, Šiaulių ir Turkijos Dalamano oro uostai bei oro bendrovė „Grand Cru Airlines“, rodės, dirba kaip kumštis. Visi kaip vienas tvirtino, kad rugsėjo 4 dieną įvyks pirmasis keleivinis turistinis skrydis iš Šiaulių į Turkiją.
Koncerte buvo perdozuota komercijos
Šiaulių oro uoste gegužės 29 dieną surengta konferencija turizmo sektoriaus darbuotojams, o Šiaulių arenoje tą pačią dieną šio istorinio sandorio proga koncertavo atlikėjas Gytis Paškevičius.
Šventinis koncertas iškart pakvipo komercija. Koncertas buvo mokamas. Bilietai kainavo apie 60 litų. Buvo paskelbta, kad renginio pradžia 17 valandą. Žmonės, įsigiję bilietus, prašėsi iš darbų ir skubėjo pasiklausyti mylimo dainininko.
Šiaulių arenoje visus pasitiko „Go Planet Travel“ atstovai ir siūlė pirkti bilietus į Turkiją, skrendant tiesiai iš Šiaulių oro uosto. Daugelis renginio dalyvių prie kelionių organizatorių ilgai neužtruko. Pigiausias bilietas į savaitę truksiančią kelionę kainavo apie 1 200 litų. Norintiems pasilepinti visu aptarnavimu arba papildomomis viešbučių žvaigždutėmis, kaina šoktelėjo iki 2 000 litų.
Pigiausias bilietas į savaitę truksiančią kelionę kainavo apie 1200 litų.
Kelionės kaina daugeliui nepasirodė patraukli. Žmonės tikino, kad internete pilna pasiūlymų 200–400 litų pigiau. Neoficialiais duomenimis, tą vakarą parduota apie 160 bilietų. Dar trys laimingieji laimėjo keliones tuo metu rengtoje loterijoje.
Išklausę komercinius pasiūlymus, renginio dalyviai turėjo dvi valandas laukti, kada prasidės koncertas. Niekas nesiteikė informuoti, kada tiksliai prasidės koncertas.
Jau po valandos laukimo kilo erzelis. Keletas žmonių atsiėmė pinigus už koncerto bilietus ir išėjo.
Pralaukus beveik dvi valandas žmonėms trūko kantrybė. Jie pradėjo skanduoti: „Gėda, gėda!“. Tačiau ir po to koncertas dar neprasidėjo. Tik prigeso šviesos ir buvo paskelbtas dar vienas loterijos laimėtojas.
Atlikėjo G.Paškevičiaus ir berniukų choro „Dagilėlis“ balsai šiek tiek apramino suerzintus ir savotiškai apgautus koncerto lankytojus. „Susimokėjome už tai, kad mums parduotų kelionę brangiau“, – burbėjo ne vienas net pasibaigus koncertui.
Oro uosto direktorius įžvelgia nesveiką konkurenciją
Skeptiškas ir savo verslą turintis, tačiau panorėjęs likti nežinomu, šiaulietis 15min.lt sakė, kad kelionių kainos pavasarį buvo tyčia dempinguojamos.
Jo nuomone, „Go Planet Travel“ negalėjo pasiūlyti mažesnės kainos, nei siūlė: „Manau, kad kitos turizmo agentūros tyčia mažino kainas kone per pusę, kad rinkoje neįsitvirtintų naujas konkurentas.“
Pirmieji skrydžiai iš Šiaulių į Dalamano oro uostą turėjo įvykti jau rugsėjo 4 dieną. Po to buvo suplanuoti skrydžiai kiekvieną ketvirtadienį. Poilsiautojams buvo siūlomi Antalijos kurortai.
Šiaulių oro uosto direktorius R.Mikšys taip pat įžvelgia nesveikos konkurencijos net tarp oro uostų: „Susidaro toks įspūdis, kad mes Lietuvoje niekam nereikalingi, o Šiaulių savivaldybė, sudariusi bendradarbiavimo sutartį su mumis, tampa atskira respublika. Šalies oro uostai, jei nori išsilaikyti, turi parengti bendrus strateginius planus. Konkuruodami mes darome meškos paslaugą sau ir tarnaujame aplinkiniams užsienio oro uostams.“
Pirmas blynas prisvilo
Direktorius R.Mikšys pripažįsta, kad pirmas blynas, organizuojant turistines keliones į Turkiją, prisvilo. „Šioje situacijoje, nors mums ir nenaudingoje, daugiau žmonių sužinos Šiaulių oro uosto siekius. Įpilsime daugiau aliejaus, kad kitas blynas būtų gardus. Tikimės, kad „Go Planet Travel“ paliktą finansinę naštą perims kita turizmo agentūra, kuri norės su mumis bendradarbiauti.“
Įpilsime daugiau aliejaus, kad kitas blynas būtų gardus.
Direktorius tikisi, kad „Go Planet Travel“ paliktą naštą sugebės panešti kita pajėgi turizmo sektoriaus kompanija. Jei tai nepavyks, bus vystoma ir kita turizmo tendencija.
„Mes ir toliau siekiame, kad Šiauliuose leistųsi keleiviniai lėktuvai su turistais. Tikimės ir laukiame pasiūlymų iš oro linijų bendrovės „Grand Cru Airlines“. Dabar populiaru, kad poilsiautojai patys perka lėktuvo bilietą ir užsisako viešbučius. Mes esame tam pasirengę“, – kalbėjo direktorius.
„Grand Cru Airlines“ tai bendrovė, kuriai žlugusi turizmo firma skolinga apie 4 mln. litų. Iki gegužės mėnesio pusę „Grand Cru Airlines“ akcijų turėjo tas pats koncernas, kuris 100 procentų valdo žlugusią „Go Planet Travel“. Minėtos kompanijos yra registruotos Kipre.