„Goldman Sachs“ į biurus įleidinės tik visiškai pasiskiepijusius darbuotojus ir lankytojus

„Goldman Sachs Group“ nuo rugsėjo 7 dienos į savo biurus įleidinės tik visiškai nuo COVID-19 pasiskiepijusius darbuotojus ir lankytojus.
„Goldman Sachs“
„Goldman Sachs“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Nuo rugpjūčio 25 dienos bankas reikalaus dėvėti veido kaukes visose bendrose biuro patalpose, rašoma darbuotojams išsiųstame rašte.

Dokumente nurodoma, kad „Goldman Sachs“ darbuotojai nuo koronaviruso gali pasiskiepyti viename iš biuruose veikiančių medicinos punktų. Darbuotojai, kurie iki rugsėjo 7 dienos nebus paskiepyti abiem vakcinos dozėmis, turės dirbti iš namų, rašo JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“, remdamasis banko vadovybės raštu.

Kiek anksčiau šią savaitę Jungtinių Valstijų Maisto ir vaistų administracija (FDA) galutinai patvirtino „Pfizer-BioNTech“ vakciną nuo koronaviruso 16 metų ir vyresniems žmonėms skiepyti ir tai ekspertams teikia vilčių, kad vakcinacijos procesas Jungtinėse Valstijose paspartės, nes paskatins skiepytis ir anksčiau dvejojusius amerikiečius.

JAV prezidentas Joe Bidenas paragino JAV darbdavius reikalauti, kad darbuotojai privalomai pasiskiepytų.

„Raginu jus tai padaryti – reikalaukite to“, – pareiškė jis.

„Morgan Stanley“ dar liepos pradžioje pradėjo reikalauti, kad Niujorke ir Vestčesterio apygardoje esančių biurų darbuotojai ir lankytojai pateiktų įrodymų, jog yra pasiskiepiję nuo COVID-19. „Citigroup“ taip pat reikalauja, kad darbuotojai, kurie rugsėjį grįš į biurus, būtų visiškai pasiskiepiję.

„JPMorgan Chase“, didžiausias pagal turtą JAV bankas ir vienas didžiausių Niujorko darbdavių, privalomai skiepytis nuo COVID-19 kol kas nereikalauja, tačiau prašo, kad darbuotojai informuotų, ar yra pasiskiepiję. Anksčiau šį mėnesį bankas taip pat liepė, kad biuruose esantys darbuotojai ir lankytojai dėvėtų veido kaukes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis