„Goodyear“ pelnas ir pajamos 2021 metų IV ketvirtį viršijo prognozes

Amerikiečių padangų gamintoja „Goodyear Tire & Rubber“ 2021 metų ketvirtąjį ketvirtį padidino savo grynąjį ir koreguotą pelną, o pastarasis rodiklis gerokai viršijo analitikų lūkesčius.
JAV doleriai
JAV doleriai / 123RF.com nuotr.

Remiantis bendrovės pranešimu spaudai, jos grynosios pajamos spalio–gruodžio mėnesiais siekė 553 mln. JAV dolerių, arba 1,93 JAV dolerio vienai akcijai, palyginti su 63 mln. JAV dolerių, arba 0,27 JAV dolerio vienai akcijai tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Tokį didelį grynųjų pajamų padidėjimą lėmė tai, kad buvo užbaigtas varžovės „Cooper Tire“ įsigijimo sandoris.

Koreguotas pelnas siekė 57 centus vienai akcijai, palyginti su 44 centais prieš metus.

Pajamos padidėjo nuo 3,66 mlrd. JAV dolerių iki 5,05 mlrd. JAV dolerių.

„FactSet“ apklausti analitikai tikėjosi vidutiniškai 32 centų siekiančio koreguoto pelno vienai akcijai ir 5,01 mlrd. JAV dolerių pajamų.

Padangų pardavimai praėjusį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, išaugo 29 proc. ir pasiekė 48,6 mln. vienetų.

Bendrovės pajamos Šiaurės ir Pietų Amerikose šoktelėjo 58 proc. iki 3,04 mlrd. JAV dolerių. EMEA regione (Europoje, Artimuose Rytuose ir Afrikoje) pajamos padidėjo 16 proc. iki 1,39 mlrd. JAV dolerių, Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – 17 proc. iki 628 mln. JAV dolerių.

2021 metais „Goodyear“ grynasis pelnas sudarė 764 mln. JAV dolerių, o 2019 bendrovė skaičiavo 1,3 mlrd. JAV dolerių nuostolius.

Pajamos pernai padidėjo 42 proc. iki 17,5 mlrd. JAV dolerių.

Koreguotas pelnas 2021 metais siekė 2,09 JAV dolerio vienai akcijai, palyginti su 1,91 JAV dolerio koreguotu nuostoliu vienai akcijai 2020-aisiais.

„Goodyear“ akcijos penktadienį prekybos sesijos pradžioje pabrango 4,5 procento. Per pastaruosius 12 mėnesių įmonės kapitalizacija išaugo pusantro karto ir pasiekė 6,15 mlrd. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis