Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Google“ ir „Wal-Mart“ kuria partnerystę elektroninės prekybos srityje

„Google“ ir „Wal-Mart“ kuria partnerystę, pagal kurią mažmenininkės produktai bus siūlomi interneto milžinės elektroniniame prekybos centre.
„Wal-Mart“
„Wal-Mart“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Nuo rugsėjo pabaigos, bendradarbiaudami su „Google“, siūlysime šimtus tūkstančių prekių, kuriuos per „Google Assistant“ bus galima užsisakyti balsu. Tai bus didžiausias prekių kiekis, kurį koks nors mažmenininkas iki šiol yra pasiūlęs įsigyti per (elektroninę) platformą“, – savo tinklaraštyje parašė „Wal-Mart“ elektroninės prekybos skyriaus vadovas Marcas Lore (Markas Loras).

Siekdama aktyviau konkuruoti su elektroninės prekybos milžine „Amazon“, „Wal-Mart“ į savo elektroninės prekybos platformą integruos „Google Express“ platformą, per kurią pirkėjai jau gali įsigyti įvairių prekių ženklų, įskaitant „Costco“ ir „Walgreen‘s“, produktus.

„Wal-Mart“ elektroninės prekybos srityje gerokai atsilieka nuo „Amazon“, o dabar įmonėms teks konkuruoti ir realiame pasaulyje, nes „Amazon“ planuoja įsigyti prekybos tinklą „Whole Foods“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos