„Google“ ketina nutiesti pirmąjį optinį kabelį tarp Saudo Arabijos ir Izraelio

JAV informacijos technologijų gigantė „Google“, valdoma korporacijos „Alphabet“, planuoja nutiesti pirmąjį optinio pluošto kabelį tarp Saudo Arabijos ir Izraelio bei taip atverti naują koridorių pasauliniam interneto srautui šiame regione, skelbia „The Wall Street Journal“, remdamasis savais šaltiniais.
„Google“
„Google“ / Vida Press nuotr.

Indiją su Europa sujungsiantis kabelis padidins interneto pralaidumą bei ir suteiks „Google“ galimybę plačiau išdėstyti savo duomenų centrus, siekiant užsitikrinti konkurencingumą prieš pagrindines varžoves – „Microsoft“ ir „Amazon“ korporacijas.

Naująjį projektą „Google“ pavadino „Blue Raman“, Indijos fiziko Chandrasekharos Venkatos Ramano garbei.

Dubajaus telekomunikacijų kompanijos „Salience Consulting“ skaičiavimais, daugiau kaip 8 tūkst. kilometrų ilgio kabeliui nutiesti prireiks apytikriai 400 mln. JAV dolerių.

Manoma, jog „Google“ dėl šio projekto įgyvendinimo ieškos finansavimo iš tokių telekomunikacijos pramonės partnerių kaip „Oman Telecommunications“ ir „Telecom Italia“. Šie ir kiti partneriai veikiausiai padės įgyvendinti projektą, tuo pačiu užsitikrindami prieigą prie šios šviesolaidinės infrastruktūros, pažymi WSJ.

Tikimasi, kad šviesolaidinį tinklą sudarys povandeninis kabelis tarp Indijos ir Saudo Arabijos, nuo jo nutiesiant atšakas į gretimas valstybes, o sausuma kabelis iš Saudo Arabijos būtų tiesiamas per Jordaniją iki Izraelio.

WSJ tvirtina, jog „Google“ siekia sukurtą naują interneto kelia aplenkiant Egiptą, kuris taiko „logiškai nesuprantamus“ įkainius tarptautinei ryšių infrastruktūrai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis