Kaip rašoma „Seven West Media“ pranešime spaudai, įmonės planuoja sudaryti susitarimą per 30 dienų.
Nei „Google“, nei „Seven West Media“ neatskleidė sandorio sumos, rašo naujienų agentūra „Associated Press“ (AP).
Kaip pranešė „Nine Entertainment“, remdamasi anoniminiais šaltiniais, kalbama apie daugiau nei 30 mln. Australijos dolerių (23 mln. JAV dolerių) atlygį per metus.
Kiek anksčiau Australijos konkurencijos ir vartotojų apsaugos komisija paskelbė įstatymo projektą, leidžiantį daugeliui žiniasklaidos priemonių derėtis su „Google“ ir „Facebook“ dėl to, kiek interneto bendrovės jiems mokės už nuorodų į žiniasklaidos priemonių parengtą turinį paskelbimą.
Įstatymo projekte siūloma sukurti arbitražo įstaigą, kuri nustatytų mokėjimų dydį, jei įmonėms nepavyktų susitarti.
„Seven West Media“ vadovas Kerry Stokesas padėkojo šalies vyriausybei ir ypač ministrui pirmininkui Scottui Morrisonui (Skotui Morisonui) už tai, kad padėjo susitarti su „Google“. Pasak K. Stokeso, bendrovė sugebėjo susitarti dėl „teisingo atlygio ir garantijų dėl savo skaitmeninės ateities“.
Kaip pažymėjo AP, „Google“ jau pasiekė susitarimus su daugiau nei 450 leidinių nuo „Google News Showcase“ paleidimo 2020 metų spalio mėnesį.
Prieš dvi savaites bendrovė paskelbė, kad per šią programą pradėjo mokėti už naujienų turinį septynioms mažesnėms Australijos naujienų svetainėms.
„Google Australia“ vadovaujamoji direktorė Mel Silva pažymėjo, kad „Seven West Media“ yra „didžiausia Australijos žiniasklaidos partnerė, prisijungusi prie „Google News Showcase“.
„Seven West Media“ valdo 21 leidinį.
Prieš paskelbiant „Seven West Media“ pranešimą, Australijos iždo sekretorius Joshas Frydenbergas (Džošas Fraidenbergas) pareiškė, kad „Google“ ir „Facebook“ artėja prie susitarimų, „kurie tikrai galėtų būti naudingi vietos žiniasklaidos ir leisti žurnalistams gauti finansinį atlygį už originalaus turinio kūrimą, kaip ir turėtų būti“.
Anksčiau „Google“ perspėjo apie galimą interneto paieškos paslaugos sustabdymą Australijoje, jei Australijos parlamentas priimtų įstatymą, pagal kurį paieškos sistemų būtų reikalaujama mokėti žiniasklaidos priemonėms už nuorodų į jų medžiagą paskelbimą paieškos rezultatuose.
Savo ruožtu „Facebook“ teigė, kad gali uždrausti australams dalytis naujienų nuorodomis, jei platforma turėtų už jas mokėti.