Pirmą kartą sankcijas šiai JAV bendrovei skyrusi institucija taip pat liepė „Google“ „aiškiau apibrėžti reklamos platformos „Google Ads“ veiklos taisykles ir“ tam tikrų reklamos užsakovų „paskyrų įšaldymo procedūras“.
Konkurencijos institucijos vadovė Isabelle de Silva per spaudos konferenciją pareiškė, jog „Google“ buvo skirta trečia pagal dydį institucijos istorijoje bauda už piktnaudžiavimą dominuojančia padėtimi rinkoje.
„Google“ su interneto paieška susijusios reklamos rinkoje užima „ypač dominuojančią padėtį“ – bendrovės rinkos dalis siekia 90–100 proc., pažymėjo I. de Silva. Anot jos, „kai turi didelę galią, turi ir didelę atsakomybę“.
Dabar „Google“ turi per du mėnesius parengti išsamų pasiūlymą dėl priemonių ir procedūrų, kurių ketina imtis, kad jos veikla atitiktų Prancūzijoje taikomas konkurencijos taisykles.