„Google“ pripažino, kad jų neįtikėtinai sudėtingi klausimai apie visų Sietlo langų plovimą ir golfo kamuoliukus lėktuve yra beprasmiški

Interneto milžinė „Google“ jau seniai garsėja žiauriais interviu – kandidatai dirbti įmonėje turi sugebėti atsakyti į tokius klausimus kaip „Kokios sumos turėtumėte prašyti už visų Sietlo langų išplovimą?“, „Kodėl šulinių dangčiai yra apskriti?“, „Kiek pasaulyje yra pianino derintojų“ arba „Kelis kartus laikrodžio rodyklės persidengia per parą?“. Tačiau dabar „Google“ pripažįsta, kad šie klausimai – visiškai nenaudingi įmonei, ir neparodo tikrojo kandidatų potencialo.
„Google“
„Google“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Mes supratome, kad sudėtingi klausimai yra visiškas laiko švaistymas, – „The New York Times“ pareiškė vienas iš „Google“ viceprezidentų Laszlo Bockas. – „Kiek golfo kamuoliukų tilptų į lėktuvą?“, „Kiek benzino kolonėlių yra Manhetene?“. Visiškas laiko švaistymas. Jie nieko neleidžia numatyti. Viskas, ką šie klausimai daro – tai leidžia klausinėtojams pasijusti protingais.“

„Google“ teigia ne tik atsikratantys sudėtingų klausimų, tačiau ir atsisako reikalavimų dėl GPA (studijų balų vidurkio). L.Bockas teigia, kad egzistuoja ryšys tarp gerų darbuotojų ir aukšto GPA tik kelerius metus po mokslų baigimo. Visiems kandidatams, kurie studijas baigę yra seniau, GPA reikalavimai netaikomi.

L.Bockas aiškina, kad vietoj to „Google“ imasi naujos taktikos – elgesio interviu. Kandidatams yra pateikiami įvairių situacijų pavyzdžiai, ir jie turi papasakoti, kaip elgtųsi kiekvienu atveju.

„Įdomiausias elgesio interviu aspektas – kai tu žmogaus paprašai pakalbėti apie savo patirtį, ir tu į tai įsigilini, gauni dvejopą informaciją. Pirma, tu turi galimybę pamatyti, kaip jie iš tikrųjų elgiasi realioje situacijoje. Taip pat gauni vertingus metaduomenis apie kandidatą – sužinai, kas jam atrodo sudėtinga“, – kalbėjo „Google“ viceprezidentas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis