Sandorį tikimasi užbaigti 2020 metais, pranešė „Fitbit“ ir pabrėžė, jog „Google“ nenaudos naudotojų duomenų reklamos tikslais.
„Sukūrėme patikimą prekės ženklą, kurį visame pasaulyje palaiko daugiau kaip 28 mln. aktyvių naudotojų, kurie kliaujasi mūsų produktais, siekdami gyventi sveikiau ir aktyviau“, – pareiškė Jamesas Parkas, „Fitbit“ generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų.
Apie bendrovių derybas kiek anksčiau pranešė JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“, kuris pažymėjo, jog, įsigijusi „Fitbit“, „Google“ galės įžengti į naują rinką ir sustiprinti pozicijas sportui bei sveikai gyvensenai skirtų prietaisų segmente.
Tuo tarpu „Fitbit“ įsigijimo atveju gaus prieigą prie IT milžinės technologijų ir finansinių galimybių. Taigi bendrovė galės veiksmingiau konkuruoti su „Apple“, kuri, tyrimų bendrovės „Strategy Analytics“ duomenimis, 2018 metais valdė maždaug pusę pasaulio išmaniųjų laikrodžių rinkos.
„Fitbit“ buvo įkurta 2007 metais, o 2015 metais bendrovė surengė pradinį viešą akcijų platinimą (IPO). Be fizinio aktyvumo apyrankių, bendrovė taip pat gamina laikrodžius ir kitus dėvimus prietaisus. Nuo savo įkūrimo „Fitbit“ pardavė per 100 mln. prietaisų.
Nors „Fitbit“ viena pirmųjų išpopuliarino fizinio aktyvumo apyrankes, pastaraisiais metais ji užleido pozicijas konkurentams.
Tyrimų bendrovės IDC atliktas tyrimas parodė, jog 2019 metų antrąjį ketvirtį „Fitbit“ dėvimų prietaisų rinkoje užėmė ketvirtą vietą. Tuo tarpu pirmoje vietoje buvo Kinijos „Xiaomi“, antroje – Jungtinių Valstijų „Apple“, o trečioje – Kinijos „Huawei“.