Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Grayling“ partneriu Baltijos šalyse tapo „co:agency“

Tarptautinės integruotos komunikacijos ir viešųjų reikalų agentūrų tinklas „Grayling“ strateginiu partneriu darbui Baltijos šalyse pasirinko komunikacijos agentūrą „co:agency“. „Grayling“ Vilniuje įsikūrusiai bendrovei patikės tinklo klientų komunikacijos koordinavimą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Lukas Mikelaitis
Lukas Mikelaitis / Asmeninio archyvo nuotr.
Temos: 1 Verslas

„Vidurio ir Rytų Europos (CEE) regione būtent „Grayling“ agentūrų ir partnerių tinklas yra mūsų didžiausias pranašumas, nes visose rinkose turime po stiprią atstovybę. Tai leidžia mums kurti visame regione gerai koordinuotas kampanijas, sėkmingai valdyti krizes net ir joms persikeliant iš vienos valstybės į kitą, bei pastebėti komunikacines galimybes ir grėsmes klientams visame regione.

„co:agency“ darbui Baltijos šalyse pasirinkome ne tik po išsamių pokalbių, bet ir įgyvendinę keletą bendrų projektų. Jų metu įsitikinome, kad sutampa požiūris tiek į darbų kokybę, tiek ir į etikos principus“, – pasakoja Ben Petter, „Grayling“ operacijų vadovas Europai.

„Grayling“ agentūra įkurta 1981 m. Londone, o pirmasis CEE biuras atidarytas 1993 m. Prahoje. Agentūros biurai veikia daugiau nei 30-yje pasaulio šalių, o tarp klientų CEE regione yra tokios bendrovės kaip „Google“, „TikTok“, GE, „AstraZeneca“, „Mars“ ir kt. Autoritetingas komunikacijos rinką apžvelgiantis portalas „PRovoke Media“ šiemet nominavo „Grayling“ geriausios agentūros apdovanojimui CEE regione. Tarptautinis žurnalas „PR Week“ bendrovę pripažino geriausiu darbdaviu didelių agentūrų kategorijoje.

„Drauge su „Grayling“ įgyvendinti tarptautinių bendrovių projektai, kuriuose „co:agency“ komanda buvo atsakinga už komunikacijos koordinavimą trijose Baltijos šalyse, leido pasitikrinti, ar sutampa vertybės, darbo stilius, požiūris į kokybę. Partnerystė šių projektų metu lėmė sprendimą įtvirtinti ją ir formaliai“, – sako „co:agency“ partneris Lukas Mikelaitis.

Anot jo, bendradarbiavimas nustebino gautomis tarptautinėmis užklausomis, galimybe betarpiškai bendrauti su tinklo vadovais, keistis žiniomis, gauti naudingos informacijos. Be to, partnerystė su viena didžiausių agentūrų Europoje leidžia išplėsti klientams Lietuvoje siūlomų paslaugų geografiją už Baltijos regiono ribų – toks poreikis atsiranda vis dažniau.

Komunikacijos agentūra „co:agency“ (UAB „Gravitas Partners“) įsteigta 2005 m. Jos apyvarta 2020 m. siekė 2,684 mln. eurų, o pagrindinis veiklos rodiklis tiesioginės pajamos (pardavimo pajamos, atskaičius trečiųjų šalių sąnaudas) – 814 tūkst. eurų. Lyginant su ankstesniais metais jos išaugo penktadaliu.

Tarp „co:agency“ klientų – „Lidl“, „Bitė“, „Coca-Cola“, Vilniaus miesto savivaldybė, Pigu.lt, „Luminor investicijų valdymas“, „Kardiolitos klinikos“, „DPD Lietuva“, HP, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, „Newsec“, Wix.com ir kt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų