Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Greitosios mados drabužių mažmenininkė „Forever 21“ skelbia bankrotą

Pirkėjams vis dažniau renkantis elektronines, o ne tradicines parduotuves, visame pasaulyje veikianti greitosios mados drabužių mažmenininkė „Forever 21“ nusprendė teismui pateikti prašymą dėl savanoriško bankroto ir imtis restruktūrizavimo.
Mergina drabužių parduotuvėje
Mergina drabužių parduotuvėje / 123RF nuotr.

Pagal restruktūrizavimo planą bendrovė visame pasaulyje uždarys iki 350 parduotuvių, įskaitant iki 178 parduotuvių pagrindinėje Jungtinių Valstijų rinkoje, pranešė JAV verslo dienraštis „Wall Street Journal“, remdamasis bendrovės atstove spaudai.

Sprendimas prašyti teismo apsaugos nuo kreditorių yra „sąmoningas ir ryžtingas žingsnis, kuriuo siekiama pasukti į sėkmingos ateities kelią“, pareiškė bendrovė.

Jeigu teismas patenkins prašymą dėl vadinamojo reorganizavimo bankroto, „Forever 21“ išsaugos savo turto kontrolę ir nuosavybę, kol vykdo restruktūrizavimą.

„Forever 21“ tinklas buvo įkurtas Los Andžele 1984 metais. Tinklo parduotuvėse paaugliams pirkėjams siūlomos madingų prekių ženklų drabužių imitacijos už itin mažas kainas.

Su H&M, „Zara“ ir panašiais mažmenininkais konkuruojanti „Forever 21“ po 2008 metų krizės ėmė plėsti verslą ir savo parduotuvių visame pasaulyje skaičių padidino iki 800-ų.

Tačiau analitikai sako, jog bendrovė nesugebėjo tinkamai reaguoti į elektroninių mažmenininkų iškilimą, taip pat į besikeičiantį vartotojų požiūrį į greitosios mados poveikį aplinkai ir į vartotojų rūpesčius dėl darbo sąlygų gamyklose, kuriose siuvamos tinkle parduodamos 10 JAV dolerių kainuojančios palaidinės ir 15 JAV dolerių kainuojančios suknelės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento