Oficialiame cecho atidaryme dalyvavęs Lietuvos Ūkio ministras Evaldas Gustas sveikino bendrovę su sėkmingomis investicijomis ir atkreipė dėmesį į pokyčių svarbą, stiprinant Lietuvos kaip konkurencingo popieriaus pramonės gamintojo ir perdirbėjo įvaizdį tarptautinėse rinkose.
Oficialiame cecho atidaryme dalyvavęs Lietuvos Ūkio ministras Evaldas Gustas sveikino bendrovę su sėkmingomis investicijomis.
AB „Grigiškės“ prezidentas Gintautas Pangonis teigia, kad naujoji popieriaus gaminimo mašina stipriai padidins įmonės gamybos pajėgumus ir sudarys sąlygas tolimesnei produkcijos gamybos bei pardavimų plėtrai.
„Higieninio popieriaus įperkamumas ir vartojimas, ypač Baltijos šalyse, sparčiai auga. Turėtos gamybos linijos nebepajėgė pagaminti tiek, kad artimiausiu metu būtų patenkinta paklausa. Naujosios mašinos našumas sieks 30 tūkst. tonų per metus, todėl tai leis ne tik išnaudoti augimo galimybes šiandien, bet ir turėti potencialo ateičiai“, – teigia G. Pangonis.
Naujajame ceche bus gaminamas celiuliozinis popierius, skirtas tualetiniam popieriui, popieriniams rankšluosčiams, valomajam popieriui, nosinaitėms bei servetėlėms.
Per metus bendrovė pagamina apie 24 000 tonų higieninio popieriaus, su nauja popieriaus mašina gamybos apimtis padidins iki 47 000 t.
Apie 30 proc. produkcijos „Grite“ pavadinimu parduodama Lietuvoje, likusi produkcija eksportuojama į Baltijos bei Skandinavijos šalis, Lenkiją ir kitas užsienio šalis.
G. Pangonis atkreipia dėmesį, jog naujoji mašina taip pat sudarys sąlygas pakelti Lietuvoje gaminamo higieninio popieriaus kokybę į visiškai kitą lygį. Šiame segmente popieriaus kokybę apibrėžia popieriaus minkštumo ir tvirtumo balansas. Jis tikina, jog ji nenusileis pasaulinių lyderių gaminių kokybei.
Naujoji popieriaus gaminimo mašina yra vienintelis tokio tipo įrenginys Baltijos šalyse ir viena moderniausių rytų Europoje. Jo įrengimui specialiai buvo pastatytas ir 20 metrų aukščio gamybos cechas.
Pagal specialų AB „Grigiškės“ užsakymą pagaminti kai kurie popieriaus mašinos įrengimai dėl itin didelių gabaritų iš Italijos buvo atplukdyti į Klaipėdos uostą ir transportuoti į Grigiškes. Visai gamybos linijai pristatyti iš Italijos į Grigiškių fabriką prireikė 100 sunkiasvorių vilkikų.