Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Grigiškės“ tapo „Grigeo“

AB „Grigiškės“ akcininkų susirinkime antradienį priimtas galutinis sprendimas dėl įmonės pavadinimo keitimo. AB „Grigiškės“ ir grupei priklausančios įmonės Lietuvos ir tarptautinėms rinkoms nuo šiol prisistatys nauju vardu – „Grigeo“, pranešė įmonė.
Naujasis higieninio popieriaus gamybos cechas „Grigiškės“ gamykloje
Naujasis higieninio popieriaus gamybos cechas „Grigiškės“ gamykloje / „IC Baltic“ nuotrauka

Pasak AB „Grigiškės“ prezidento Gintauto Pangonio, įmonė per savo veiklos metus tapo rimta popieriaus ir medžio pramonės žaidėja ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse bei visoje Europoje, todėl vardo keitimas ir tolimesnė plėtra – natūralus augimo žingsnis.

Grupė apie 70 proc. visos savo gaminamos produkcijos – higieninio popieriaus, popieriaus pakuotei, gofruoto kartono ir jo pakuotės, kartoninio korinio užpildo ir kietosios medienos plaušų plokščių – eksportuoja į 19 šalių, daugiausiai jos parduodama Lenkijos rinkai. Per pastaruosius dvejus metus išvežami kiekiai sparčiausiai augo į Čekiją, Lenkiją, Skandinavijos ir Baltijos šalis.

AB „Grigiškės“ priklauso 4 dukterinės įmonės: AB „Klaipėdos kartonas“, UAB „Baltwood“, UAB „Klaipėda Recycling“, PAT „Mena Pak“.

Planuojama, kad apie pusantrų metų visų grupės įmonių esami vardai ir naujasis vardas „Grigeo“ bus rašomi kartu: AB „Grigeo Grigiškės“, AB „Grigeo Klaipėdos Kartonas“, UAB „Grigeo Baltwood“, UAB „Grigeo Recycling“, PAT „Grigeo Mena Pak“.

Bendrovių pavadinimai pasikeis nuo pakeistų bendrovių įstatų įregistravimo juridinių asmenų registre. Nuo 2017 m. pavasario įmonės save pristatys pilnai pasikeitusiu pavadinimu. 

„Grigiškių“ įmonių grupė istoriją skaičiuoja nuo 1823 metų. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?