Grynajam pelnui kritus beveik 95 proc., „Nissan“ atleidžia 12,5 tūkst. darbuotojų

Krizės ištikta Japonijos automobilių gamintoja „Nissan“ ketvirtadienį pranešė, kad jos ketvirčio grynasis pelnas krito beveik 95 proc., ir paskelbė ketinanti atleisti 12,5 tūkst. darbuotojų.
„Nissan“ logotipas
„Nissan“ logotipas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Iki 2022 finansinių metų pabaigos „Nissan“ 10 proc. sumažins savo pasaulinį gamybos pajėgumą. Optimizuodama gamybą, bendrovė sumažins darbo jėgą maždaug 12,5 tūkst. žmonių“, – pažymima bendrovės paskelbtame pranešime.

„Nissan“ taip pat pranešė, kad jos grynasis pelnas balandžio–birželio mėnesiais krito beveik 95 proc. – nuo 115,8 mlrd. jenų tuo pat laikotarpiu pernai iki 6,4 mlrd. jenų (59 mln. JAV dolerių) – ir tai lėmė pardavimų smukimas bei išlaidų augimas.

„Neigiamą poveikį pelningumui padarė sumažėjusios įplaukos ir išorės veiksniai, tokie kaip žaliavų kainos, valiutų kursų svyravimai ir investicijos į atitikties reguliavimo standartams užtikrinimą“, – pareiškė automobilių gamintoja.

Skaudų smūgį bendrovei sudavė automobilių pardavimų Jungtinėse Valstijose ir Europoje mažėjimas. Be to, ji vis dar jaučia finansiniais nusižengimais apkaltinto savo buvusio vadovo Carloso Ghosno suėmimo padarinius.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Carlosas Ghosnas
AFP/„Scanpix“ nuotr./Carlosas Ghosnas

„Nissan“ taip pat tenka atlaikyti įtampą santykiuose su Prancūzijos partnere „Renault“, kuri valdo 43 proc. Japonijos bendrovės akcijų.

Be to, automobilių gamintoja įgyvendina pertvarką, kuria siekia sustiprinti savo verslo valdymą.

„Nissan“ generalinis direktorius Hiroto Saikawa pareiškė, jog 2018 ir 2019 finansiniais metais aštuoniose gamyklose jau buvo panaikinta 6,4 tūkst. darbo vietų.

Tačiau jis atsisakė nurodyti, kur bendrovė 2020–2022 finansiniais metais atleis dar 6,1 tūkst. darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis