Apie tai rašoma pranešime žiniasklaidai.
Pusmečio EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, padidėjo 5,2 proc. – iki 66,3 mln. eurų. Grynieji pinigų srautai per pirmąjį pusmetį išaugo 53 proc. – iki 45,3 mln. eurų.
Antrąjį šių metų ketvirtį, palyginti tuo pačiu laikotarpiu pernai, telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas teikiančios „Telia“ pajamos didėjo 5,6 proc. ir siekė 97,1 mln. eurų. Įmonės ketvirčio EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, per metus išaugo 6,7 proc. ir sudarė 33,3 mln. eurų.
„Pasaulinė pandemija ir tris mėnesius Lietuvoje trukęs karantinas buvo pagrindiniai veiksniai, kurie darė įtaką mūsų verslui. Ypatinga padėtis parodė kokybiško tinklo, skaitmeninių sprendimų ir gerai organizuoto įmonės darbo svarbą. Nepaisant uždarytų prekybos salonų, kritusių tarptinklinio ryšio pajamų ir didelės nežinios, ne tik patys operatyviai prisitaikėme prie iš esmės pasikeitusių sąlygų, bet ir reikšmingai prisidėjome prie Lietuvos žmonių, institucijų ir verslo skaitmeninimo ir kovos su pandemijos poveikiu“, – sako „Telia Lietuvos“ vadovas Danas Strömbergas.
Didelę įtaką „Telia“ rezultatams turėjo sprendimų verslui poreikio augimas. Kompiuterinės debesijos ir viešojo sektoriaus skaitmeninimas pirmąjį pusmetį IT paslaugų pardavimus išaugino 24,4 procento. Su Informacinės visuomenės plėtros komitetu pasirašyta 1 mln. eurų vertės trejų metų sutartis dėl Lietuvos debesijos paslaugų diegimo ir integravimo.
Darbas, mokslas ir pramogos namuose lėmė ir dviženklį TV paslaugų augimą. Pirmąjį šių metų pusmetį pajamos iš išmaniosios TV paslaugų pardavimo augo 18,3 proc., o palyginami mobiliojo ryšio paslaugų pardavimai pakilo 6,1 procentais.
Nepaisant prisotintos ir itin konkurencingos rinkos, „Telia“ išmaniosios televizijos klientų skaičius pirmąjį šių metų pusmetį per metus padidėjo 5,1 proc. – iki 249 tūkst., judriojo ryšio paslaugų klientų skaičius augo 3,8 proc. – iki 1,35 mln., o šviesolaidinio interneto vartotojų skaičius kilo 2,1 proc. – iki 292 tūkstančių.
Įrangos pardavimai antrąjį šių metų ketvirtį per metus augo 10,6 proc., o per šešis mėnesius – 2,5 procento. Papildomi 2,8 mln. pajamų buvo gauti laimėjus Nacionalinės švietimo agentūros skelbtą kompiuterių mokykloms konkursą.
Duomenų vartojimas pastarąjį ketvirtį išaugo 71 proc., prakalbamų minučių skaičiaus – 28 proc., o tarptautinių skambučių – 15 procentų.
Per karantiną uždarytuose pagrindiniuose penkiuose „Telia“ salonuose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje vyko atnaujinimo darbai, į kuriuos bendrovė iš viso investavo beveik 1 mln. eurų. Klientų aptarnavimo telefonu ir pokalbių internetu srautai karantino metu buvo išaugę 2 kartus, tačiau nepaisant to, „Dive Lietuva“ atliktas slapto pirkėjo tyrimas parodė, kad geriausiai klientus telefonu aptarnauja „Telia“. Lyginant su laikotarpiu iki karantino, „Telia“ pirkėjų srautas salonuose atsistatė iki 80 procentų.