Gytautas išpildė svajonę – remontuoja laivus

Nuolat girdime apie IT specialistų trūkumą šalyje. Ar iš tiesų tai vieninteliai tokie paklausūs specialistai Lietuvoje? Klaipėdoje veikiančios „Vakarų Baltijos laivų statyklos“ atstovė Ala Minkevičienė tikina, jog kvalifikuotų specialistų poreikis itin jaučiamas ir jūrinio sektoriaus srityje. Ilgametis Jūrinio sektoriaus darbuotojų rengimo centro ir „Vakarų Baltijos laivų statyklos“ bendradarbiavimas padeda tai keisti!

Šia istorija tęsiame verslo ir profesinio mokymo įstaigų sėkmingo bendradarbiavimo pasakojimų ciklą Centrinės projektų valdymo agentūros (CPVA) inicijuotoje komunikacijos kampanijoje „Profesijos, pritaikytos verslui“.

Antrajame vaizdo įraše kviečiame susipažinti su Gytautu Kibelkiu, kuris savo karjerą „Vakarų Baltijos laivų statykloje“ pradėjo nuo praktikos, o dabar yra sėkmingas ir augantis įmonės darbuotojas. Kelią prasiskinti vaikinui padėjo atsakingumas, kruopštumas ir noras tobulėti, tačiau įmonės duris praverti pagelbėjo glaudus profesinio mokymo įstaigos ir įmonės bendradarbiavimas.

VIDEO: Gytautas išpildė svajonę – remontuoja laivus

Daugiau sėkmingo bendradarbiavimo pasakojimų išvysite jau netrukus.

Interneto platformą „Profesijos, pritaikytos verslui“ rasite ČIA.


„Profesijos, pritaikytos verslui“ – VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros inicijuota komunikacijos kampanija, kuria skatinamas Lietuvos profesinio mokymo įstaigų ir verslo įmonių bendradarbiavimas. Kampanijos metu sukurta į verslą orientuota elektroninė platforma – profesinių mokyklų kontaktų žemėlapis, taip pat dalinamasi geraisiais profesinių mokyklų ir verslo bendradarbiavimo pavyzdžiais. Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis. Europos Sąjungos investicijomis kasmet modernizuojamos profesinio mokymo įstaigos ir gerinama jų infrastruktūra visoje Lietuvoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis